امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2391
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 04 مارس 2023 - 14:30 | 199 بازدید | ارسال توسط :

لزوم تخصصی شدن کارتهای بازرگانی

عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد آذربایجان شرقی گفت: کارت های بازرگانی باید تخصصی شودتااز اخلال در بازار ارز و عدم بازگشت ارز صادراتی به کشور ممانعت شود. یعقوب دلال سیار قدیم با اشاره به وضعیت ارز در کشور گفت: سیاستهای ارزی در کشور که در چند سال گذشته اعمال میشود موجب مشکلات متعددی […]

لزوم تخصصی شدن کارتهای بازرگانی

عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد آذربایجان شرقی گفت: کارت های بازرگانی باید تخصصی شودتااز اخلال در بازار ارز و عدم بازگشت ارز صادراتی به کشور ممانعت شود.
یعقوب دلال سیار قدیم با اشاره به وضعیت ارز در کشور گفت: سیاستهای ارزی در کشور که در چند سال گذشته اعمال میشود موجب مشکلات متعددی برای صادر کنندگان شده و در حالی که تولید کننده فولادی مواد اولیه را به قیمت دلار آزاد خریداری میکند اما صادرات به قیمت دلار ترجیحی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر یک فرد عادی بدون تخصص کافی میتواند با کارت بازرگانی اجاره ای هر محصولی را صادر کندبدون اینکه مجبور به بازگشت ارز باشد در حالی که تولید کننده نمیتوانداین کار را بکند و دلار را به سامانه تعریف شده بازگرداند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت ترکیب متنوع در اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: اتاق تبریز باید به عنوان دومین اتاق بازرگانی کشور از سلایق مختلف و گروه های اقتصادی مختلف استفاده کند و در رشد استان و کشور سهیم باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.