امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1628
  پرینتخانه » ایران, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2021 - 10:32 | 733 بازدید | ارسال توسط :

آزمون اصلی و بین المللی IELTS در تبریز، مؤسسۀ گلدیس

فصل تدوین؛ فرصت استثنایی ۲۵% هدیۀ ویژه و جلسه مشاورۀ رایگان تاریخ آزمون : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ گلدیس نخستین و تنها برگزارکنندۀ آزمون رسمی آیلتس از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ دراستان آذربایجان شرقی، هم‌اکنون با مجوز رسمی از سازمان سنجش و آموزش کشور و به عنوان آفسایت مؤسسۀ عصر دین و دانش باکیفیت‌ترین آزمون رسمی […]

آزمون اصلی و بین المللی IELTS در تبریز، مؤسسۀ گلدیس

فصل تدوین؛ فرصت استثنایی ۲۵% هدیۀ ویژه و جلسه مشاورۀ رایگان تاریخ آزمون : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ گلدیس نخستین و تنها برگزارکنندۀ آزمون رسمی آیلتس از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ دراستان آذربایجان شرقی، هم‌اکنون با مجوز رسمی از سازمان سنجش و آموزش کشور و به عنوان آفسایت مؤسسۀ عصر دین و دانش باکیفیت‌ترین آزمون رسمی

فصل تدوین؛ فرصت استثنایی

۲۵% هدیۀ ویژه و جلسه مشاورۀ رایگان

تاریخ آزمون : ۲۰ آبان ۱۴۰۰

گلدیس نخستین و تنها برگزارکنندۀ آزمون رسمی آیلتس از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ دراستان آذربایجان شرقی، هم‌اکنون با مجوز رسمی از سازمان سنجش و آموزش کشور و به عنوان آفسایت مؤسسۀ عصر دین و دانش باکیفیت‌ترین آزمون رسمی را در مجلل‌ترین و استانداردترین سالن شمال‌غرب کشور برگزار می‌کند.

تاریخ برگزاری آزمون رسمی IELTS جنرال و آکادمیک: ۲۰ آبان ۱۴۰۰

آغاز ثبت نام: از ۱۵ مهرماه

ثبت نام از طریق سایت گلدیس: www.gogoldis.com

شمارۀ تماس: ۰۴۱۳۳۳۳۳۲۳۳

مؤسسۀ گلدیس، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ‌ و ‌ارشاد اسلامی و ‌وزارت آموزش و ‌پرورش

با ۲۸ سال سابقۀ فعالیت، پیشرو‌ در آموزش زبا‌های خارجی

و با اولویت قراردادن کیفیت آموزش، همچنان مورد استقبال شهروندان

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ حدود ۷۵۴ آموزشگاه زبان‌های خارجی در سطح استان آذربایجان‌شرقی و ۴۵۲ آموزشگاه در سطح شهر تبریز فعالیت دارند که از این میان، آموزشگاه زبان‌های خارجی «گلدیس» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان‌های خارجی در سطح شمالغرب کشور، مطرح است. این مؤسسه طیّ ۲۸ سال سابقۀ فعالیت، توانسته است با جذب بیشترین میزان مخاطب، صدرنشین آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی استان در جذب مخاطب باشد.
مؤسس و مدیرعامل گلدیس، دکتر هما رفیعیان، در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ به عنوان کارآفرین نمونۀ استان انتخاب شده‌است و مؤسسۀ گلدیس نیز به عنوان واحد نمونۀ جشنوارۀ کارآفرینان برتر سال ۱۳۹۵ و واحد نمونۀ سلامت‌محور استان، در سال ۱۳۹۹ شناخته شده است؛ همچنین این مؤسسه از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور، دارای مجوز ارائۀ مدرک به کارکنان دولت می‌باشد.

مؤسسۀ گلدیس، با راه اندازی دپارتمان‌های آموزش زبان‌هایی نظیر کره‌ای، اسپانیایی، ایتالیایی، عربی، انگلیسی، استانبولی، روسی، چینی، فرانسه و آلمانی، گام بسیار مهمی برای شکوفایی و پرورش استعدادهای جوانان ایران و آذربایجان برداشته است.

این مؤسسه در کنار ارائۀ خدمات آموزشی، کار آفرینی و اشتغال‌زایی، به رسالت و مسئولیت اجتماعی خویش، به عنوان یک مؤسسۀ فرهنگی – آموزشی، متعهد بوده و هست. این مؤسسه از سال ۱۳۹۱ در انجام امور خیر پیشگام می‌باشد و ۱۰ درصد از درآمدش، صرف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، پرداخت کمک هزینۀ آزادی زندانیان و اموری از این دست می‌شود.

در بیست و هشتمین سالگشت تأسیس این مؤسسه، گفتگویی کردیم با مؤسس این آموزشگاه فعال و افتخارآفرین، خانم دکتر هما رفیعیان که در ذیل می آید

دکتر رفیعیان در پاسخ به سؤال: «تفاوت بارز این مؤسسه با سایر آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی چیست؟» گفت: استانداردهای روش تدریس در این مؤسسه بر اساس دوره‌های بین‌المللی «سلتا» است و این مؤسسه نخستین مرکز آموزش زبان‌های خارجی در سطح کشور است که بر اساس استانداردهای معتبراموزشی و مدیریتی ، فعالیت می‌کند و منابع آموزشی‌اش، از معتبرترین منابع بین‌المللی، از جمله کتاب‌های انتشارات آکسفورد می‌باشد؛ همچنین در این مؤسسه، آموزش مدرسان نیز بر اساس شاخص‌های استاندارد «سلتا» صورت می‌گیرد و این امر سبب ارتقای روش تدریس مدرسان حوزۀ زبان‌های خارجی در سطح استان شده است.

وی در پاسخ به سؤالِ «آیا پاندمی کرونا در فعالیت‌های مؤسسۀ گلدیس تأثیر داشته یا نه؟» گفت: پاندمی همانند سایر مشاغل و اصناف، بر روی فعالیت این مؤسسه نیز تأثیر گذاشته است اما با تدبیر به موقع و تمرکز بر روی آموزش‌ مجازی، این مؤسسه توانسته فعالیت‌های خود را گسترش دهد و با ایجاد تنوع در متد آموزشی، مخاطبان زیادی جذب نماید.

دکتر رفیعیان با تأکید بر این که در دوران پاندمی در راستای عمل به مسؤلیت اجتماعی، به هیچ عنوان نگاه تجاری و تبلیغاتی به موضوع آموزش زبان‌های خارجی نداشتیم، افزود: در این مدت، بیش از هر چیزی، تداوم زنجیرۀ آموزش و کسب مهارت‌های زبان‌آموزان مورد توجه‌ بوده است؛ به گونه‌ای که در سال نود و نه شهریه‌های دریافتی حتی کمتر از نصف شهریه‌های دریافتی دیگر مؤسسات بود.

وی افزود: با هدف تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت کشور، در دوران پاندمی، طرح آموزش رایگان ۴۰۰ نفر از این عزیزان رادر سطح ملی به اجرا درآوردیم.

رفیعیان گفت: در سایۀ را‌ه‌‌اندازی سامانۀ مجازی، این مؤسسه فعالیت خود را در سطح ملی و نیز بین‌المللی گسترش داده است.

مدیرعامل مؤسسۀ گلدیس ادامه داد: گلدیس نخستین مؤسسه در سطح کشور است که به سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ گواهینامۀ ایزو۹۰۰۱-۲۰۰۰ شد که این گواهی از آن سال تاکنون به طور مداوم به روزرسانی و تمدید شده است؛ همچنین مدرک دوره‌های پیشرفتۀ زبان انگلیسی این مؤسسه، از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ طیّ قراردی که با دانشگاه تهران منعقد شده بود، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اِعطا می‌شد. این مؤسسه با دانشگاه‌های معتبر دیگری نیز، نظیردانشگاه آزاد تبریز، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آنکارا، قراردادهای همکاری داشته است.

دکتر رفیعیان با بیان این که این مؤسسه به سال ۱۳۷۲ در یک اتاق کوچک آغاز به فعالیت کرد، گفت: از آن سال تاکنون، هزاران نفر در این مؤسسه به آموزش زبان‌های خارجی پرداخته‌‌اند و قریب ۸۰ درصد آموزشگاه‌های زبان تبریز، از این مؤسسه منفک شده‌اند.

دکتر رفیعیان در پاسخ به سؤال «اولویت‌های مؤسسۀ گلدیس چیست؟» موارد زیر را برشمرد:

– به‌روز‌ رسانی مستمر و‌ ارتقای کیفیت ِوسیستم امزشی ، با بهره‌گیری از متخصصان توانمند و‌کارشناسان خبره در حوزۀ آموزش ، در واحد تحقیق و‌توسعۀ مؤسسه

– استفاده از کتاب‌های به‌روز و استاندارد بین المللی

– بهره‌مندی از استادان برجسته و متخصص در حوزۀ آموزش زبان

– کنترل و‌نظارت کیفی سیستم

– طراحی و ‌برگزاری دوره‌های جدید، از جمله دوره‌های پرطرفدار مکالمۀ محض، بدون تمرکز بر گرامر/ دوره‌های ویژۀ آموزش زبان با فیلم/ پکیج‌های vip، با مدرسان vip و تعداد محدودی زبان‌آموز و …

– ارائۀ مدرک در تمام سطوح از طرف دانشگاه آزاد اسلامی

– ارائۀ مشاوره در زمینه‌های مختلف فراگیری زبان‌های خارجی

– مجری برگزاری آزمون‌های رسمی آیلتس، با مجوز رسمی از سازمان سنجش و آموزش کشور، به عنوان آفسایت مؤسسۀ عصر دین و دانش ،در بهترین هتل شمالغرب

– ارائۀ مشاوره رایگان برای شرکت‌کنندگان در آزمون آیلتس

وی با بیان این که پلتفرم و اپلیکیشن اختصاصی گلدیس از اواخر سال ۱۳۹۸ طراحی شده و هم‌اکنون در حال به‌روزرسانی است، گفت: برای تبدیل این مؤسسه به قطب تربیت مدرس و نیز برگزاری دوره‌های پیشرفته‌تر آموزش حرفه‌ای زبان و دوره‌ها ی vip، هدف گذاری کرده‌ایم و انتظار داریم مسئولان و اصحاب رسانه ما را در این راه یاری نمایند.

دکتر رفیعیان در پاسخ به سؤالِ «همکاری نهادهای مرتبط با فعالیت مؤسسه، چگونه است؟» گفت: با وجود حمایتهای ادارۀ های محترم فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، برخی کارشناسان اداری و نیز برخی نهادها، با این نوع مؤسسات که جزء کارگاه‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی هستند، برخورد مناسبی ندارند و موانعی سر راهشان ایجاد می‌کنند که رفع این موانع، وقت و انرژی زیادی از مدیران این مؤسسات می‌گیرد.

مدیر مؤسسه گلدیس در پایان، با بیان این که بهترین سن برای آموزش زبان، دوران کودکی است، گفت: با توجه به این که برای ارتباط با جهان،آشنایی با زبان‌های خارجی الزامی است، بهتر است والدین ارجمند به آموزش زبان خارجی فرزندانشان، اهمیت بدهند و از سنین پایین آنان را به زبان‌آموزی تشویق نموده، شرایط لازم را برایشان فراهم آورند.

به منظور مشاهدۀ محتواهای آموزشی بسیار جذاب و متفاوت این مؤسسه و آگاهی از اخبار جدید آن، صفحۀ اینستاگرامی گلدیس، به نشانی @gogoldis را دنبال کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.