امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1414
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 12 می 2021 - 12:44 | 989 بازدید | ارسال توسط :

اعلام روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه توسط موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

  به گزارش چالش روز ، مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از استقرار بیش از ۶۰ پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر برای دریافت فطریه و کفاره روزه همشهریان محترم در روز عید فطر خبر داد و گفت: پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی نیز امکان پذیر است. سیروس نائبی ضمن تبریک […]

 

به گزارش چالش روز ، مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از استقرار بیش از ۶۰ پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر برای دریافت فطریه و کفاره روزه همشهریان محترم در روز عید فطر خبر داد و گفت: پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی نیز امکان پذیر است.
سیروس نائبی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز، از استقرار بیش از ۶۰ پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر و آماده بودن بیش از ۴۰۰ صندوق ثابت و ویژه این موسسه برای جمع‌آوری زکات فطریه همشهریان محترم خبر داد.
نائبی افزود: با وجود محدودیت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز همچون سال‌های گذشته تدابیر لازم را برای جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان انجام داده و تمرکز این موسسه بر استفاده از روش‌های غیر حضوری پرداخت فطریه است.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه های این موسسه، همچون سنوات گذشته با رعایت تمام ضوابط بهداشتی برقرار بوده و مردم مؤمن و خداجو می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.
نائبی با اشاره به اینکه امکان جمع آوری زکات در پایگاه اینترنتی موسسه به نشانی mostamandan.ir پیش‌بینی شده است، افزود:هموطنان گرامی می‌توانند زکات فطریه خود را به شماره کارت ۷۶۶۴ – ۴۴۰۳- ۱۰۷۰ – ۵۸۹۲ و کفاره روزه خود را به شماره کارت ۸۶۴۶ – ۰۰۰۱ – ۷۳۷۰ -۶۰۶۳ انتقال یا کارت به کارت کنند.
موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با رویکرد جلوگیری منطقی از گدائی و آبروریزی و حمایت از خانواده های درمانده آبرومند تاسیس شده و در سایه بیش از پنج دهه فعالیت مؤسسه خیریه حمایت از مستمندان، کلان شهر تبریز به «شهر بدون گدا» معروف شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.