امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 27 March , 2024
امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 18 رمضان 1445
شناسه خبر : 865
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 13:14 | 1079 بازدید | ارسال توسط :

افزایش کاریابی های غیر مجاز

دبیر انجمن صنفی دفاتر مشاوره شغلی آذربایجان شرقی گفت: کاریابی‌های غیرمجاز افزایش یافته و این موضوع سبب نااعتمادی به کاریابی‌های مجاز شده است. محمد اسمند در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه شرکت‌های کاریابی و مهاجرتی غیرمجاز می خواهند از راه‌های غیر قانونی مخاطب را جذب خود کرده و سرمایه‌های آن را به دست بیاورند؛ بنابراین باید […]

افزایش کاریابی های غیر مجاز

دبیر انجمن صنفی دفاتر مشاوره شغلی آذربایجان شرقی گفت: کاریابی‌های غیرمجاز افزایش یافته و این موضوع سبب نااعتمادی به کاریابی‌های مجاز شده است.
محمد اسمند در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه شرکت‌های کاریابی و مهاجرتی غیرمجاز می خواهند از راه‌های غیر قانونی مخاطب را جذب خود کرده و سرمایه‌های آن را به دست بیاورند؛ بنابراین باید مسئولان برای مقابله با این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند؛ چراکه این موضوع فرصت‌های شغلی و امید به آینده کارجویان را از بین برده و شرایط را سخت‌تر می‌کنند.

محمد اسمند ادامه داد: شرکت آرمان ماندگار به عنوان تنها دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در کشور دانمارک در كل كشور با مجوز وزارت کار و تاییدیه وزارت امور خارجه فعالیت می‌کند و به غیر از این مرکز، تمامی موسساتی که در این زمینه همایشی برگزار می کنند یا اقدام به فعالیت در این زمینه می‌کنند، غیرمجاز هستند.

وی همچنین به تمهیدات جدید انجمن و اداره کار استان در خصوص برخورد با شرکت‌های کاریابی غیرقانونی فیزیکی و مجازی اشاره کرد و گفت: با شناسایی تعدادی از این مراکز و معرفی آنان به مجاری قانونی، امید است به زودی شاهد تعطیلی گسترده آنان شویم.

اسمند از مردم خواست تا هنگام مراجعه به دفاتر کاریابی داخلی و خارجی از سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجاز بودن آن‌ها مطلع شوند تا شاهد زیان مالی، کلاهبرداری و سوء استفاده اخلاقی از سوی شرکت‌های جعلی و بدون مجوز نباشیم .

وی گفت: هم اکنون در سطح استان سه دفتر مشاوره شغلی بین المللی مشغول به کار هستند که فعال ترین آن‌ها موسسه آرمان ماندگار بوده و کشورهای هدف عبارتند از عراق، دانمارک، نروژ، سوئد، فنلاند، آلمان، اتریش و اکراین.

وی ادامه داد: افراد متقاضی برای ثبت نام و اعلام آمادگی باید شرایطی از جمله مدرک زبان آیلتس انگلیسی برای کشورهای کانادا و استرالیا، گواهی عدم سوء سابقه، دارابودن پاسپورت معتبر با حداقل یکسال اعتبار را داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.