امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1844
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 10 فوریه 2022 - 13:43 | 583 بازدید | ارسال توسط :
توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و با حضور معاون استاندار صورت گرفت:

بهره‌برداری از سال ۴۷۱ پروژه برق رسانی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارکه فجر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، تعداد ۴۷۱ پروژه برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به طور همزمان با حضور دکتر جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مورد بهره برداری قرار گرفت. در مراسم بهره‌برداری از این پروژه ها که روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه به طور نمادین از […]

بهره‌برداری از سال ۴۷۱ پروژه برق رسانی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارکه فجر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، تعداد ۴۷۱ پروژه برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به طور همزمان با حضور دکتر جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مورد بهره برداری قرار گرفت.
در مراسم بهره‌برداری از این پروژه ها که روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه به طور نمادین از محل روستای “اورتا کندی” و “قشلاق عشایری علی سید” شهرستان هوراند انجام گرفت، همچنین آقایان حجت‌الاسلام شکرزاده امام جمعه و مهندس مردانیان فرماندار شهرستان هوراند و سیدمحمدحسن آل هاشم مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.
در این مراسم مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شرکت اشاره کرده و گفت: امروز خرسندیم که به میمنت دهه مبارک فجر ۴۷۱ پروژه برق رسانی توسط این شرکت در شهرستان‌های حوزه خدمات این شرکت در سطح استان مورد بهره برداری قرار گرفته و تقدیم مردم بزرگوار استان می‌شود.
وی مجموع اعتبار هزینه شده به این پروژه‌ها را بالغ بر ۲۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها، شبکه توزیع برق در شهرها و روستاهای استان از اطمینان بیشتری برای تامین برق هم استانی ها در بخشهای مختلف صنعت، کشاورزی، خانگی و … برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی عناوین پروژه های آماده بهره برداری را به شرح ذیل اعلام کرد:

– برق رسانی به ۸ روستای بدون برق با ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه.

– فاز اول طرح بهسازی شبکه برق ۱۵۰ روستا در قالب “طرح ملی بهارستان” با ۵۰ میلیارد تومان

– پروژه احداث خط دو مداره از پست فوق توزیع ملکیان به شهر خواجه در شهرستان هریس به طول ۱۳ کیلومتر با ۱۵ میلیارد تومان

– پروژه ایجاد فیدر ۲۰ کیلوولت چهار مداره از پست فوق توزیع خاوری در شهرستان شبستر به طول ۵ کیلومتر با ۱۵ میلیارد تومان هزینه.

– تحویل سلولهای خورشیدی به عشایر محترم استان به تعداد ۱۲۵ واحد با مجموع یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه.

– ۳۲ پروژه توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف شهری با ۳۲ میلیارد تومان.

– ۲۵ پروژه توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف روستایی با ۳۵ میلیارد تومان.

– ۲۵ پروژه توسعه و احداث خطوط روشنایی معابر شهری با ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان.

– ۸۰ پروژه برق رسانی به مشترکین جدید با ۲۵ میلیارد تومان.

– ۲۴ پروژه اصلاح و ساماندهی شبکه های فشار متوسط و ضعیف شهری با ۲۷ میلیارد تومان هزینه.

مهندس فرج نیا در ادامه اظهار داشت که خادمان تلاشگر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی همچنین به منظور پایدارسازی و افزایش اطمینان شبکه توزیع برق در بخش‌های مختلف از جمله “رونق تولید” در صنعت و کشاورزی ، جلوگیری از کاهش تلفات انرژی و به حداقل رساندن خاموشی‌ها به ویژه در بخش خانگی، به میمنت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۸۰۹ پروژه جدید نیز در جای‌جای استان، کلنگ‌زنی نموده و عملیات اجرایی این پروژه ها را نیز با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان آغاز خواهند کرد.
دکتر رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های تلاشگران صنعت برق استان، صنعت برق را زیربنای توسعه قلمداد کرده و به طور نمادین به تعداد ۱۶ نفر از خانوارهای عشایر ساکن در “قشلاق علی سید” شهرستان هوراند پنل های خورشیدی تولید برق که جزو یکی از فعالیت‌های توسعه انرژی های تجدیدپذیر و زیست محیطی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی است، اعطا نمود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان این مراسم، پروژه‌های برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را با حضور سایر مسئولین استانی و محلی، به طور همزمان مورد بهره برداری قرار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.