امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1391
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 می 2021 - 12:35 | 956 بازدید | ارسال توسط :

گلایه استاندار از مدیریت شهری تبریز در سیلاب اخیر

استاندار آذربایجان شرقی در جمع مسئولان مدیریت بحران استان به گلایه های مردمی اشاره کرد و یادآور شد: اگر همه جای تبریز باران سیل آسا باریده بود قطعا خسارتهای بیشتری داشتیم. به گزارش چالش روز ، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد بحران آذربایجان شرقی،‌ با تاکید بر اینکه تبریز نیازمند ساختار مناسب برای جمع‌آوری و […]

استاندار آذربایجان شرقی در جمع مسئولان مدیریت بحران استان به گلایه های مردمی اشاره کرد و یادآور شد: اگر همه جای تبریز باران سیل آسا باریده بود قطعا خسارتهای بیشتری داشتیم.

به گزارش چالش روز ،

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد بحران آذربایجان شرقی،‌ با تاکید بر اینکه تبریز نیازمند ساختار مناسب برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی است اظهار داشت: در سال های گذشته اقدامات خوبی در لایروبی مسیل‌ها و تقویت ساختار سیستم هدایت آب صورت گرفت اما در بخش هایی از تبریز این اقدامات کافی نبوده و باید این کاستی ها جبران شود.

وی مدیریت بحران روز گذشته در تبریز را بهتر از تجربیات قبلی دانست و افزود: باید گلایه‌های مردم را هم مد نظر قرار دهیم و مشکلات پیش آمده را قبل از وقع بحران جدید رفع کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بارش شدید باران و تگرگ در شرق تبریز رخ داد،‌ افزود: اگر این اتفاق در سمت دیگر شهر رخ می‌داد،‌ احتمال خسارات بیشتر بود که خوشبختانه تنها در بخشی از تبریز تگرگ و باران شدید را شاهد بودیم.

وی کاستی‌های موجود در سیستم مدیریت حوادث را یادآور شد و گفت:‌ چنین حوادثی ناشی از برخی نارسایی‌ها و کمبودهاست و حادثه دیروز هم نشان داد که مشکلات اساسی داریم،‌ اگر نارسایی ها مربوط به مدیران قبلی هم بوده باشد،‌ امروز ما مسئول و پاسخگو هستیم و باید از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری کنیم.

 پورمحمدی با تاکید بر اینکه مدیران حوزه‌های مربوط به اتفاقات روز گذشته به سرعت آسیب شناسی کاستی‌ها را بررسی و اعلام کنند،‌ ادامه داد:‌ نباید اجازه تکرار حوادث مشابه در این حوزه در تبریز و سایر شهرهای استان را بدهیم که با تقسیم کار استانی این موانع را رفع کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.