امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2401
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 07 مارس 2023 - 13:45 | 194 بازدید | ارسال توسط :

اعلام جرم علیه چند رسانه در ماجرای مسمومیت‌ها

در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد۲۴ و شرق و اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا‌کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.  دادستان تهران درخصوص آخرین اقدامات انجام شده برای کشف علت مسمومیت‌ها و عوامل احتمالی دخیل در این حوادث گفت: […]

اعلام جرم علیه چند رسانه در ماجرای مسمومیت‌ها

در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد۲۴ و شرق و اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا‌کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

 دادستان تهران درخصوص آخرین اقدامات انجام شده برای کشف علت مسمومیت‌ها و عوامل احتمالی دخیل در این حوادث گفت: در این رابطه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی کشور به صورت جدی و شبانه روزی در حال بررسی موضوع هستند.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی دستور رئیس قوه قضاییه در رابطه با لزوم صیانت از امنیت روانی مردم و خانواده‌ها و برخورد با نشر دروغ و شایعات بی اساس در رابطه با موضوع مسمومیت‌های اخیر، دادستان تهران از تشکیل دو شعبه ویژه در دادسرای تهران برای رسیدگی به این موضوع از روز گذشته خبر داد.

دادستان تهران با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا گفت: کسانی که به نشر دروغ و شایعات اقدام کنند و فضای امنیت روانی شهروندان و خانواده‌های عزیز را تهدید نمایند، مورد رصد دستگاه‎های امنیتی، انتظامی و قضایی قرار دارند و برخورد قاطع و قانونی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به افرادی که در فضای مجازی اقدام به التهاب آفرینی در این موضوع می‎کنند، گفت: متاسفانه برخی چهره‌های معروف و رسانه‌های مکتوب و برخط، به جای انتشار اطلاعات صحیح و دقیق، اقدام به انتشار ادعاهایی خلاف واقع و کاملا دروغ کرده اند که حقیقتا موجب تشویش اذهان عمومی شده است و قاعدتا دستگاه قضائی وظیفه دارد با این دست دروغ پراکنی‌ها برخورد قانونی کند.

صالحی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از این افراد و رسانه‌های متخلف در دادستانی تهران طی یک هفته گذشته بیان کرد: با شایعه پراکنی‎ها و دروغ پردازی‌ها در این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.