امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2397
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 06 مارس 2023 - 13:44 | 188 بازدید | ارسال توسط :
با حضور رئیس خانه کارگر تبریز و جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز:

از پوستر سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز رونمایی شد

حضور رئیس خانه کارگر تبریز، جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز و خبرنگاران رسانه گروهی استانت آذربایجان شرقی؛ از پوستر سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز رونمایی شد. از ۱۴ پیشکسوت صنعت کفش تبریز تجلیل می شود به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی کفش نیوز، در ابتدای این نشست خبری، عین […]

از پوستر سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز رونمایی شد

حضور رئیس خانه کارگر تبریز، جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز و خبرنگاران رسانه گروهی استانت آذربایجان شرقی؛ از پوستر سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز رونمایی شد.

از ۱۴ پیشکسوت صنعت کفش تبریز تجلیل می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی کفش نیوز، در ابتدای این نشست خبری، عین اله حسین زاده دبیر سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز با تشکر از محبت های همیشگی رسانه ها از این همایش و اخبار و گزارشات مربوط به صنعت کفش تبریز گفت: این همایش برای سومین بار است که به شکل منسجم و با محوریت پیشکسوتان با هدف ارج نهادن به مقام ارزشمند پیشکسوتان صنعت کفش تبریز با حمایت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، خانه کارگر تشکیلات تبریز، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کفش آذربایجان شرقی، اتحادیه کفاشان تبریز و انجمن کفش تبریز و همچنین حمایت برخی شرکت ها ترتیب یافته که در این همایش از ۱۴ پیشکسوت صنعت کفش تبریز با اهدای تندیس و شال بند و هدایایی تجلیل به عمل می آید.

حسین زاده، افزود: صنعت کفش تبریز با ارزش افزوده و اشتغال زایی بالا به عنوان یکی از مشاغل ریشه دار و قدیمی کشور از جایگاه ممتازی در بین صنایع برخوردار بوده و در سالهای اخیر توانسته به عنوان یک شغل مهم در کشور مطرح گردد که این امر در سایه تلاش های استادکاران مجرب که در این راه موسفید کرده اند به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان به عنوان سرمایه های گرانقدر باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند، تصریح کرد: این همایش در راستای تکریم و تجلیل از تلاش های شبانه روزی موسفیدان صنعت کفش تبریز و اهمیت دادن به خدمات پیشکسوتان و همچنین تشویق و رغبت جوانان به شغل کفاشی برگزار می شود.

دبیر سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز با اشاره به اینکه این همایش توسط ماهنامه سراسری همگام با اصناف و پایگاه خبری کفش نیوز به عنوان دبیرخانه همایش برنامه ریزی و اجرا می شود، اضافه کرد: این همایش به صورت سالیانه در پایان هر سال برگزار می شود که امسال برای اولین بار پیشکسوتانی که امسال از دنیا رفته اند یادشان گرامی و از خانواده آنها هم تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در خاتمه از حمایتهای همه حامیان مالی و حامیان معنوی و همچنین انعکاس اخبار این رویداد از سوی خبرنگاران و رسانه های جمعی استان و کشور تقدیر و تشکر کرد.

لزوم حمایت همه جانبه از کارگران صنعت کفش

رئیس خانه کارگر تبریز نیز در این نشست، با تشکر از دبیر این همایش و مسئولان صنعت کفش تبریز به لحاظ برگزاری این همایش ارزشمند، گفت: صنعت کفش تبریز یکی از صنایع مهم و اشتغال زا در تبریز است که کارگران بسیاری هم در این صنعت مشغول به فعالیت می باشند و لازم است کارگران این صنعت از نظر امکانات رفاهی و … مورد توجه قرار بگیرند و خانه کارگر تبریز آماده ارائه هرگونه خدمات به کارگران عزیز این صنعت می باشد.

صادق زاده تبریزی، با اشاره به اینکه حمایت از کارگر ایرانی و نیز تولیدات داخلی، سرلوحه برنامه های خانه کارگر تبریز است، افزود: مخالف شدید واردات کالاهای خارجی در هر زمینه ای هستیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، خرید کالاهای خارجی مساوی است با بیمار شدن کارگران ایرانی و قطع یقین خرید کالای ایرانی موجب تقویا صنعت کشورمان است.

وی تصریح کرد: خانه کارگر از سه اصل، کارگاه، صاحب سرمایه و کارگر حمایت همه جانبه می کند و بنا داریم کارگاه و صاحب سرمایه به طور جد مورد حمایت قرار بگیرند، چون تا این دو مقوله نباشند کارگر نمی تواند مشغول به کار باشد.

صادق زاده ادامه داد: ۶۰ درصد کفش ایران در تبریز تولید می شود که رقم بزرگی است؛ آن چیزی که برای ما مهم است صنعت چرم وکفش تبریز دارای پیشینه بزرگی است و اکنون کفش تبریز برندی آشنا برای کل ایران شده است و مهم ترین اصل آن کیفیت بالای کفش های جرم تبریز است.

وی در خاتمه از حضور معاون اقتصادی استاندار و سایر مسئولین استان در این همایش خبر داده و گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم ضمن ارج نهادن به پیشکسوتان ای صنعت در معرفی بیشتر صنعت کفش تبریز هم گام برداشته باشیم.

جایگاه فعلی صنعت کفش را مدیون پیشکسوتان عزیز هستیم

همچنین در این نشست خبری، صمد گل محمدی مدیر شرکت کفش شمس هم با اعلام مطلب فوق، گفت: سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز است امسال با حمایت و پشتیبانی گروه تولیدی کفش شمس برگزار می شود و ما بر اساس مسئولیت اجتماعی در جهت نهادینه کردن فرهنگ تجلیل و تقدیر از استادکاران چیره دست صنعت ریشه دار و قدیمی تبریز یعنی کفش اقدام به کار کرده ایم و خوشحالیم که این صنعت در حال رشد می باشد و جایگاه فعلی این صنعت را مدیون پیشکسوتان عزیز هستیم.

وی افزود: در این همایش از چهره های ماندگار صنعت کفش تبریز با اهدای تندیس و لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد تا به جوانان عزیز تازه کار این صنعت و کارآفرینان جوان نشان بدهیم که قدردان ریش سفیدان و بزرگان صنف هستیم.

مدیرعامل شرکت کفش شمس، اضافه کرد: گروه تولیدی کفش شمس در سال ۱۳۷۳ واحد تولیدی شمس راه اندازی و در حال حاضر در تولید انواع کفش های مجلسی و اسپورت چرمی فعالیت می کنیم و تعداد ۱۵۰ نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند و در سطح شهر تبریز هم فروشگاه‌های عرضه مستقیم تولیدات کفش شمس دایر و فعال می باشند و الحمدالله به تمام شهرهای کشور تولیدات عرضه و به برخی کشورها هم صادرات داریم.

گل محمدی در خاتمه گفت: امیدوارم با کمک شما دوستان رسانه ای برند صنعت کفش تبریز بیشتر از این مطرح و معرفی گردد.

صنعت کفش تبریز یک صنعت اشتغال ز و ارز آور است

رحیم دژبانی عضو ستاد اجرایی سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت ک
فش تبریز و مدیرعامل کفش کاترین تبریز هم در این نشست، گفت: صنعت کفش جز صنایع مهم کشور از لحاظ اشتغال زایی و ارز آوری است که در سالهای اخیر از لحاظ کیفیت و تنوع مدل پیشرفت های خوبی در سایه تلاش استادکاران تلاشگر داشته است.

وی با بیان این که همیشه بهترین کیفیت کفش ایران در تبریز تولید می شود، افزود: مدل کفش های تولید شده در تبریز در کل ایران زبان زد خاص و عام است ولی از لحاظ مواد اولیه و کمبود و قیمت بسیار بالا و افزایش بی رویه آن تولیدکنندگان در شرایط خوبی قرار ندارند که از مسئولان در این خصوص انتظار حمایت جدی داریم.

شایان ذکر است: در ادامه این نشست حامد آقازاده، فرهاد بهرامی، رضا عبدسلاطین، فرهود علاف زاده، دکتر حامد اصغر عظیمی از فعالان صنعت کفش تبریز نیز نکته نظرات خودشان را بیان نموده و در پابان پرسش و پاسخ برگزار و در نهایت از پوستر همایش رونمایی به عمل آمد.

این همایش روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ بعد از ظهر در محل سالن اجتماعات مجتمع رفاهی شهید کسایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی واقع در اتوبان شهید کسایی، روبروی ترمینال، جنب راهدار خانه برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.