امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2925
  پرینتخانه » ایران, سیاسی, کاریکاتور, ورزشی تاریخ انتشار : 03 اکتبر 2023 - 14:00 | 141 بازدید | ارسال توسط :

آسفالت خیابانهای تبریز مجذوب آفرود بازان

وضعیت آسفالت خیابانهای تبریز به گونه ای شده که  این شهر منتخب آفرود بازان  حرفه ای کشور برای برگزاری مسابقات خیابانی شده است. چالش روز/ طنز وضعیت چاله و چوله های خیابانهای تبریز گویا چندان نتوانسته رضایت تعمیرکاران خودرو و مکانیکهای جلو بندی را جذب کند و آنان در تجمعی مقابل شورای شهر و شهرداری […]

آسفالت خیابانهای تبریز مجذوب آفرود بازان

وضعیت آسفالت خیابانهای تبریز به گونه ای شده که  این شهر منتخب آفرود بازان  حرفه ای کشور برای برگزاری مسابقات خیابانی شده است.

چالش روز/ طنز

وضعیت چاله و چوله های خیابانهای تبریز گویا چندان نتوانسته رضایت تعمیرکاران خودرو و مکانیکهای جلو بندی را جذب کند و آنان در تجمعی مقابل شورای شهر و شهرداری تبریزخواستار بازبینی در این زمینه شده اند و از آنجایی که شهرداری تبریز توجه ویژه ای به افکار عمومی و درخواستهای شهروندان و رفع سریع دغدغه های آنان دارد دراقدامی گسترده خیابانهای تبریز با دستگاه های غول پیکر آسفالت تراش خراش داده شده  است.

اخبار رسیده حاکی از شلوغی رضایت بخش مقابل مکانیکی ها و اشتغال زایی در زمینه جلوبندی خودروها در تبریز بوده و آمار بیکاری در این زمینه کم و کمتر شده است.

اما شاهکار شهرداری در خراش گسترده خیابانهای تبریز به همینجا ختم نشده و آفرود بازان حرفه ای مجذوب خیابانهای تبریز شده اند و زمزمه هایی از برگزاری مسابقات حرفه ای آفرود بازان خیابانی در تبریز به گوش می رسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.