امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2922
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 اکتبر 2023 - 13:44 | 126 بازدید | ارسال توسط :

مسابقات کشوری بهکاپ ایران به میزبانی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، امیر کِوین در گفت و گویی اظهار داشت: مسابقات کشوری بهکاپ ایران به میزبانی استان آذربایجان شرقی طی روزهای دوازدهم تا چهاردهم مهرماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد. وی گفت: مسابقات کشوری بهکاپ در بخش مردان روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه و در […]

مسابقات کشوری بهکاپ ایران به میزبانی  آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، امیر کِوین در گفت و گویی اظهار داشت: مسابقات کشوری بهکاپ ایران به میزبانی استان آذربایجان شرقی طی روزهای دوازدهم تا چهاردهم مهرماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
وی گفت: مسابقات کشوری بهکاپ در بخش مردان روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه و در بخش بانوان نیز روز جمعه چهاردهم مهرماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی پرواز تبریز برگزار خواهد شد.
کِوین ابراز کرد: واقعیت این است که میزبانی از مسابقات کشوری کمک شایانی به ارتقای سطح فنی مربیان، ورزشکاران و داوران استان می‌نماید و همانطور که از ابتدای مدیریت جدید هیات گفتیم میزبانی تبریز از مسابقات مختلف کشوری از اهداف مهم ما خواهد بود.
رئیس هیات گُلف استان اشاره کرد: این اولین مسابقات بهکاپ کشوری است که از آن میزبانی خواهیم کرد، در تلاش هستیم مسابقات رنکینگ کشوری را به بهترین شکل ممکن برای خانواده گلف در کشور برگزار کنیم.
کِوین در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان استان از آمادگی خوبی برخوردار هستند که امیدواریم در پایان مسابقات بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.