امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3570
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 مارس 2024 - 12:25 | 55 بازدید | ارسال توسط :

احداث یکی از بزرگترین کارخانجات تولید نخ در ارس با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیاردی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، علی نوید در گفت‌وگو با خبرنگاران از پذیرش یک طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در منطقه خبر داد و اظهار داشت: در ادامه‌ی روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در ارس، طرح سرمایه‌گذاری تولید انواع نخ در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسید. وی […]

احداث یکی از بزرگترین کارخانجات تولید نخ در ارس با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیاردی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، علی نوید در گفت‌وگو با خبرنگاران از پذیرش یک طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در منطقه خبر داد و اظهار داشت: در ادامه‌ی روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در ارس، طرح سرمایه‌گذاری تولید انواع نخ در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۴۹ هزار میلیارد ریالی شرکت تابندگی نخ آبان ارس در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید ۹۶ هزار تن در سال به اجرا درمی‌آید.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان خاطرنشان ساخت: برآورد زمانی بهره‌برداری از این واحد تولیدی ۳۶ ماه بوده و با آغاز بکار آن برای ۹۴۶ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی نخ در کشور و خاورمیانه نقش ایفا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این طرح سرمایه‌گذاری در راستای تکمیل زنجیره تولید در منطقه به اجرا درمی‌آید و علاوه بر تامین نیاز داخلی در صنعت نساجی، به عنوان محصولی ارز آور صادرخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.