امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3573
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 مارس 2024 - 22:10 | 49 بازدید | ارسال توسط :

بیش از ۱۵۰۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان تبریز هستند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز گفت: ۱۵۴۲ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان تبریز قرار دارند که به ۱۷۸۳ خانواده کمک نقدی پرداخت می‌شود. سردار محمدعلی نصرتی روز دوشنبه، ۱۴ اسفندماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان از جمله تشکل‌های مردم‌نهاد قدیمی بوده و بیش از ۱۰۰ […]

بیش از ۱۵۰۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان تبریز هستند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز گفت: ۱۵۴۲ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان تبریز قرار دارند که به ۱۷۸۳ خانواده کمک نقدی پرداخت می‌شود.

سردار محمدعلی نصرتی روز دوشنبه، ۱۴ اسفندماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان از جمله تشکل‌های مردم‌نهاد قدیمی بوده و بیش از ۱۰۰ سال سابقه فعالیت دارد بخش عمده‌ی فعالیت این انجمن در راستای حمایت از خانواده‌ی زندانیان است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی در مناسبت‌های مختلف، تعمیر و مرمت منزل و پرداخت کمک هزینه دارو و درمان، اجاره بها، تحصیل فرزندان و تهیه پوشاک و نوشت افزار و ایجاد اشتغال از جمله خدمات ارائه شده این انجمن برای خانواده‌های زندانیان است.

وی با بیان اینکه ۶۸۷ دانش آموز تحت پوشش این انجمن است، عنوان کرد: ارائه کمک‌های درمانی برای خانواده‌های زندانیان، اعطای تسهیلات برای ایجاد ۲۸۵ شغل خانگی از جمله دیگر اقدامات خوب این انجمن است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال جاری ۵۳۶۲ فقره مشاوره آموزشی به خانواده‌ی این افراد داده شده تا در آستانه‌ی تحمل و تصمیم‌گیری این افراد تاثیر مثبت داشته باشیم.

وی درمورد برخی از اقدامات این انجمن گفت: ۲۹۳ نفر از فرزندان بی‌بضاعت زندانیان را تحت پوشش محسنین قرار داده و ۱۵۷ میلیون تومان ودیعه مسکن برای این خانواده‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان تبریز ۳۸ زندانی عمدی را آزاد کرده است، گفت: هر انسانی ممکن الخطاست، ما نباید صرفا تمرکزمان را بر روی آزادی زندانیان غیرعمد بگذاریم بلکه باید به زندانی‌هایی هم که از اشتباه خود پشیمان هستند فرصتی دوباره بدهیم.

وی تاکید کرد: تلاش برای خودکفایی اقتصادی انجمن حمایت زندانیان تبریز یکی از رویکردهای مهم این مجموعه است، بر همین اساس مجوزهای لازم برای ساخت جایگاه سوخت سی ان جی و بنزین در محل کنارگذر شهید کسایی تبریز اخذ شده است.
ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.