امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3162
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 05 نوامبر 2023 - 0:11 | 117 بازدید | ارسال توسط :

اختصاص هشت هزار میلیارد ریال برای طرح نجما در آذربایجان شرقی

مدیرمخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نجما در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح هشت هزار میلیارد ریال برای استان اعتبار تخصیص یافته است که تاکنون دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن برای اجرای طرح هزینه شده است. سیاوش شهبازی، در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی فیبرنوری،بر همکاری […]

اختصاص هشت هزار میلیارد ریال برای طرح نجما در آذربایجان شرقی

مدیرمخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نجما در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح هشت هزار میلیارد ریال برای استان اعتبار تخصیص یافته است که تاکنون دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن برای اجرای طرح هزینه شده است.

سیاوش شهبازی، در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی فیبرنوری،بر همکاری مخابرات استان با مردم و دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی بهتر تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در آذربایجان شرقی وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۱۰۰ روستا دارای اینترنت خانگی است.

وی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی وضعیت خوبی از لحاظ کیفیت و تعداد شبکه‌ها دارد و در حال حاضر گذر از کابل مسی به نوری است.

مدیرمخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی افزود: تاکنون ۱۷۰ کیلومتر فیبر شهری و بین شهری کار شده است که ۶ هزار و ۷۸۶ کیلومتر از شبکه فیبر نوری را بخش روستایی تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: دو هزار و ۷۰۰ نفر کارمند در بخش‌های مختلف شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در حال ارائه خدمات است.

شهبازی اظهار کرد: اصلی ترین متولی ارتباطات در کشور، مخابرات است در استان ما نیز ۱۲ هزار و ۱۰۶ کیلومتر فیبر وجود دارد که بیش از یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر آن در تبریز است.

وی ادامه داد: فیبرنوری در آذربایجان‌شرقی اهمیت بالایی دارد، زیرا اینترنت سایر استان‌های همجوار را نیز تامین می‌کنند.

مدیرمخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی افزود: اجرای شبکه‌ی فیبرنوری به امکانات متنوع و فناوری نیاز دارد که در استان ما نیز برای اجرای این طرح تعداد ۹۰۰ مرکز مخابراتی وجود دارد که ۲۸ مرکز آن در تبریز مستقر است.

شهبازی بیان کرد: اجرای ۴۵ کیلومتر فیبرنوری برای شهرداری تبریز نیز از اقدامات بسیار مهم شرکت مخابرات آذربایجان شرقی طی ۱۰ سال اخیر است.

وی گفت: دو هزار و ۲۴۵ سازمان، نهادها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، دستگاه‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی و مراکز علمی و تحقیقاتی از فیبرنوری بهره‌مند شده‌اند.

مدیرمخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نجما در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح هشت هزار میلیارد ریال برای استان اعتبار تخصیص یافته است که تاکنون دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن برای اجرای طرح هزینه شده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.