امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2337
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 24 ژانویه 2023 - 13:09 | 222 بازدید | ارسال توسط :

اعمال مقررات خاص برای حضور شهروندان در گورستانها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از اعمال مقررات خاص برای حضور شهروندان برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد. فرخ جلالی، در جلسه ستاد هماهنگی مراسم لیله‌الرغائب، گفت: با توجه به حجم گسترده حضور شهروندان در آرامستان های سطح شهر، برنامه‌هایی مانند محدودیت‌های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس‌های شرکت […]

اعمال مقررات خاص برای حضور شهروندان در گورستانها

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از اعمال مقررات خاص برای حضور شهروندان برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در آرامستان وادی رحمت تبریز خبر داد.

فرخ جلالی، در جلسه ستاد هماهنگی مراسم لیله‌الرغائب، گفت: با توجه به حجم گسترده حضور شهروندان در آرامستان های سطح شهر، برنامه‌هایی مانند محدودیت‌های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس‌های شرکت واحد، خدمات رفاهی و دیگر موارد مورد نیاز پیش بینی شده است.
مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای تسهیل در عبور و مرور و نیز رعایت موانع انتظامی و امنیتی تاکید کرد: با نصب دوربین‌های ترافیکی و امنیتی، تخلفات ترافیکی در سطح معابر وادی رحمت ثبت و از سوی پلیس راهور اعمال قانون می‌شود.
وی تجمع دستفروشان را یکی از اصلی ترین معضلات ترافیکی این ایام خواند و تاکید کرد: نیروهای شهرداری با همکاری نیروی انتظامی، نسبت به برخورد قاطع و جمع آوری سد معبر اقدام خواهند کرد.
به گفته وی، با حضور نمایندگان بنیاد خیریه مستمندان و عوامل انتظامی در آرامستان های تبریز، با متکدیان و افرادی که با کرامت انسانی شهروندان و نیز آبروی تبریز بازی کنند برخورد خواهد شد.
جلالی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز، از مبدا ایستگاه محققی تا وادی رحمت تعداد قابل توجهی اتوبوس پیش بینی کرده است گفت: شهروندان برای سهولت در تردد تا حد امکان از آوردن خودروهای شخصی خودداری، از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.