امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2992
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2023 - 19:30 | 142 بازدید | ارسال توسط :

افتتاحیه نخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی

افتتاحبیه نخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور مسئولان استانی و نمایندگان برنده های معتبر  در تبریز برگزار شد. بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی درنخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در تبریز با اشاره به ملاحضات برگزاری این جشنواره گفت: بررسی های ویژه و ملاحظاتی در این […]

افتتاحیه نخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی

افتتاحبیه نخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور مسئولان استانی و نمایندگان برنده های معتبر  در تبریز برگزار شد.

بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی درنخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در تبریز با اشاره به ملاحضات برگزاری این جشنواره گفت: بررسی های ویژه و ملاحظاتی در این زمینه وجود داشت که مسئولان برگزاری جشنواره این مسیر را طی کردند.
وی تصریح کرد: بانوان در نقش‌های مختلف در خدمت جامعه هستند و حضور موثر دارند و آمار موفقیت بانوان در ایران بالاتر ازکشورهای مدعی آزادی زنان است.
بلاغی در ادامه نمایشگاه مد و لباس تبریز را فرصتی دانست که نشان دهد بانوان با عفاف و حجاب در مد لباس نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
وی تصریح کرد: مد مبتنی بر زیست بوم در جامعه طراحی وارائه می‌شود و با وجود اینکه صنعت مد در کشور در ابتدای راه است اما طرح های حاضر در جشنواره از مبانی متعالی الهام گرفته است.
اتکالی،دبیرنخستین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره با بیان اینکه مراحل برگزاری این جشنواره از دی ماه سال گذشته آغاز شده گفت: از سراسر ایران طراحان بزرگی دعوت شده اند تا مشکلات و چالش‌های طراحی بررسی و حل شود ودر حاشیه جشنواره نیز نمایشگاهی برپا شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.