امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3514
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 11 فوریه 2024 - 16:32 | 71 بازدید | ارسال توسط :

اهدای دوچرخه های معیوب به تماشاگران

اختصاصی چالش روز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی (جام فجر) یا حضور ۱۴ تیم از کشورهای جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، افغانستان، گرجستان، هند، پاکستان، روسیه، رومانی، تاجیکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم های ملی ایران الف و ب در حالی به مدت ۲ روز در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد که برگزارکنندگان تصمیم گرفتند برای پرشور شدن […]

اهدای دوچرخه های معیوب به تماشاگران

اختصاصی چالش روز
مسابقات جهانی کشتی پهلوانی (جام فجر) یا حضور ۱۴ تیم از کشورهای جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، افغانستان، گرجستان، هند، پاکستان، روسیه، رومانی، تاجیکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم های ملی ایران الف و ب در حالی به مدت ۲ روز در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد که برگزارکنندگان تصمیم گرفتند برای پرشور شدن مراسم اختتامیه ضمن رایگان کردن تماشای مسابقات ۲۲ دوچرخه به قید قرعه به تماشاگران هدیه بدهند.۲۲ دوچرخه ای که ۱۱ دستگاه آن توسط،شهرداری و۱۱ دستگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهیه شده بود اما کیفیت و معیوب بودن برخی دوچرخه های اهدایی از طرف سازمان ورزش شهرداری تبریز به حدی پایین بود که شهروندان از تحویل گرفتن آنها خوداری کردند.
یکی از دوچرخه های اهدایی سازمان ورزش و جوانان،دوچرخه بچه گانه و دست دومی بود که کسی تحویل نگرفت و در پایان مسابقه با دوچرخه معیوب اهدایی شهرداری تعویض شد.
از طرف دیگر بی نظمی برگزاری مسابقه موجب شد که مجری برنامه بیش از ۱۰ بار از حراست و نیروی انتظامی حاضر در سالن بخواهد تا افراد غیر مرتبط را از اطراف تشک کشتی دور کند.
همزمانی اهدای مدال برنده های اوزان قبلی با برگزاری مسابقه وزن های جدید بر روی تشک که به فاصله دو متر از هم صورت میگرفت موجب بی نظمی مفرط در سالن شد و عملا کنترل مسابقات از دست برگزار کنندگان خارج شده بود.
بی نظمی در برگزاری مسابقات خروج زود هنگام مسئولان را هم در پی داشت و در مراسم اهدای مدال‌های وزن ۸۰ کیلوگرم اغلب میهمانان سالن را ترک کرده بودند.
ضعف داوری و اعتراض های مکررر مربیان به داوری‌ها موجب قطع چندین باره مسابقات و ویدئو چک های متعددی شد که زمان برگزاری مراسم اختتامیه را تا ساعت ۱۹ به تاخیر انداخت و آخرین مسابقه که در عین حال جذاب ترین مسابقه نیز بود در حالی میان کشتی گیران ایران و روسیه برگزار شدکه دوسوم تماشاگران به علت فرسایشی شدن مسابقات و افت کیفیت سالن را ترک کرده بودند.

نام خبرنگار: سید مرتضی احمدپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.