امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2610
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 12 جولای 2023 - 17:52 | 170 بازدید | ارسال توسط :

برپایی نمایشگاه «جواهرانه» به مناسبت روز «عفاف و حجاب»

مدیر امامزاده سیدمحمدکججانی با اظهار اینکه به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب نمایشگاه «جواهرانه» به مدت ۳ روز برپا خواهد شد. حجت الاسلام صمد خلیلی افزود:به همت آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی_تبریز و حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه_حوزه ۵ بسیج شهری در حیاط امامزاده سیدمحمدکججانی برگزار خواهد شد. وی افزود: مجموعه نمایشگاهی برپا […]

برپایی نمایشگاه «جواهرانه» به مناسبت روز «عفاف و حجاب»

مدیر امامزاده سیدمحمدکججانی با اظهار اینکه به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب نمایشگاه «جواهرانه» به مدت ۳ روز برپا خواهد شد.
حجت الاسلام صمد خلیلی افزود:به همت آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی_تبریز و حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه_حوزه ۵ بسیج شهری در حیاط امامزاده سیدمحمدکججانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: مجموعه نمایشگاهی برپا شده روایتی از حیاست که قدمتی به اندازه تاریخ دارد…و داستان هجمه به فطرت انسان ها که اولین قربانیش«زن» و مخلوق زیبای خداست، سخن از رسمی که خداوند به «زن» آموخت برای دیده شدن زیبایی اندیشه و هنر و عاطفه اش؛ برای آنکه همواره محبوب بماند و معشوق، رسمی دیرینه که نامش را می توان«جواهرانه» گذاشت.
مدیر امامزاده سیدمحمدکججانی اعلام کرد: در این نمایشگاه که هدف اصلی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است به تشکیل ۷ غرفه پرداخته شده است که هرکدام درجای خود موارد مبسوطی راشامل میشوند.
ویاز جمله این غرفه ها که شامل عکس وپوستر باموضوع سیر تاریخی پوشش و حجاب در دنیا واین هم با موضوعات:تاریخ پوشش و حجاب
تاریخ برهنگی،پوشش و حجاب در ایران، از آغاز تا امروز،حیازدایی استراتژیک، نتایج هرج و مرج جنسی که بصورت اینفوگرافیک در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است .
ایشان با اعلام اینکه این غرفه ها با موضوعات مختلف از جمله ،غرفه کلیپ عکس وفیلم در رابطه با عفاف و حجاب ،غرفه باحجاب چگونه می شوم،غرفه حس خوب ،غرفه مشاور حقوق زن وخانواده ، غرفه ایستگاه سلامت،غرفه کودک ونوجوان ودر نهایت سوالات وشبهات بروزی که در این رابطه ایجاد شده کارشناسان جوابگو هستند.
مدیر امامزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود ۳۰ نفر جهادی فعالیت می‌کنند افزود: در این غرفه ها ۴۷ پوستر با موضوع حجاب و عفاف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد و افراد با مطالعه این پوستر‌ها به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهند و جوایزی دریافت می‌کنند.
حجت الاسلام خلیلی با اشاره به برپایی غرفه‌های کودکان و مشاوره گفت: اساتید رشته‌های مختلف در این غرفه‌ها در موضوعات خانواده، اعتقادی و تغذیه به زائران و مجاوران، مشاوره می‌دهند.
غرفه مسابقات جواهرانه سه روز بعدازدظهر ها در حیاط آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی_تبریز پذیرای بازدیدکنندگان است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.