امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3298
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2023 - 23:35 | 91 بازدید | ارسال توسط :

تقدیر از مدیر روابط عمومی مس سونگون در یادواره شهید ذاکر حیدری

در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان ورزقان و خانواده های معظم شهدا، از دست اندرکان و عوامل اجرائی برگزاری یادواره شهید ذاکر حیدری قدردانی شد. در این مراسم از قدردانی، از مهندس محمد نجفی مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات اجتماعی شرکت مس سونگون آذربایجان به پاس همکاری درخور و شایسته روابط عمومی این […]

تقدیر از مدیر روابط عمومی مس سونگون در یادواره شهید ذاکر حیدری

در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان ورزقان و خانواده های معظم شهدا، از دست اندرکان و عوامل اجرائی برگزاری یادواره شهید ذاکر حیدری قدردانی شد.

در این مراسم از قدردانی، از مهندس محمد نجفی مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات اجتماعی شرکت مس سونگون آذربایجان به پاس همکاری درخور و شایسته روابط عمومی این شرکت در برگزاری و پشتیبانی یادواره شهید مدافع حرم حاج ذاکر حیدری و یادبود شهدای مظلوم غزه، با اهدای لوح تقدیر و تندیسی قدردانی شد.

گفتنی است شرکت مس سونگون آذربایجان، در کنار فعالیت های تولیدی و عمرانی در منطقه، همواره در حیطه فرهنگی نیز ایفای نقش می‌کند که برگزاری یادواره شهید حیدری و یادبود شهدای غزه از این موارد بود که با پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران و مس سونگون نهم آبانماه سال جاری با حضور پرشور مسئولین، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران منطقه در شهر ورزقان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.