امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1642
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2021 - 10:54 | 670 بازدید | ارسال توسط :
مهندس نامور مدیر عامل شرکت داده تجارت:

رسالت ما آماده سازی کسب و کارها برای تحول دیجیتال است

در آذربایجان شرقی هم چند سالی است شاهد برپایی نمایشگاه رینوتکس تبریز هستیم که سعی دارد در بخش های مختلف، طرح ها و ایده های خلاق و فناورانه را به سمت تجاری سازی هدایت کند. یکی از حوزه های مهمی که در نمایشگاه رینوتکس تبریز سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است، حوزه فناوری […]

رسالت ما آماده سازی کسب و کارها برای تحول دیجیتال است

در آذربایجان شرقی هم چند سالی است شاهد برپایی نمایشگاه رینوتکس تبریز هستیم که سعی دارد در بخش های مختلف، طرح ها و ایده های خلاق و فناورانه را به سمت تجاری سازی هدایت کند.

یکی از حوزه های مهمی که در نمایشگاه رینوتکس تبریز سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است، حوزه فناوری اطلاعات (IT) و فناوری های دیجیتال است که امسال نیز شرکت های فعال در این حوزه دستاوردها و طرح های خود را ارائه می کنند.

شرکت داده تجارت یکی از شرکت های مطرح در این حوزه است که در زمینه فناوری اطلاعات، ابزارهای تجارت الکترونیک و سیستم های یکپارچه سازی سازمان فعالیت های چشمگیری دارد.

چندی پیش با مدیر جوان و خوش فکر این مجموعه گفتگویی داشتیم بسیار گرم و صمیمی؛ با ما از افکار و ایده هایش گفت و از برنامه هایش برای آماده سازی کسب و کارها برای تحول دیجیتال که گزارش آن را می خوانید.

در این گفتگوی صمیمی، مهندس رسول نامور مدیر عامل شرکت داده تجارت با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه رینوتکس تبریز می گوید: درک آسیب ها و ضرورت های تغییرات بنیادینی که در اثر تکنولوژی ناشی می شود، یکی از ضروریات کسب و کارها است. او در توضیح این امر، تغییر مدل های کسب و کار را از محورهای «تحول دیجیتال» می داند و معتقد است که؛ این تحول باید در همه کسب و کارها اتفاق بیفتد و آنها باید خودشان را با تغییرات جدید به روزرسانی کنند در غیر این صورت از بین خواهند رفت و یا در خوش بینانه ترین حالت توسط رقبا به حاشیه رانده خواهند شد.

مهندس نامور با اشاره به فعالیت های شرکت داده تجارت در این زمینه می گوید: شرکت داده تجارت در جهت به روزرسانی، استقرار و تعریف ابزارهای تجارت الکترونیک، تمام انرژی و زیرساخت خود را بسیج کرده است تا کسب و کارهای ایرانی با استفاده از زیرساخت های نرم افزاری بومی که با فرهنگ سازمانی، زیرساخت ها و به خصوص نیازهای کسب و کارهای ایرانی منطبق و البته قابل توسعه باشد، با آمادگی بیشتری به سمت تحول دیجیتال حرکت کنند.

وی با اعلام این که در حال حاضر شرکت داده تجارت در زمینه طراحی انواع وب سایت فعالیت می کند گفت: این شرکت در سطح سازمانی نیز با نرم افزار ماژولار کاواک، کسب و کارهای ایرانی را در تحقق تجارت الکترونیک و زمینه سازی برای تحول دیجیتال آماده می کند.

مدیر عامل شرکت داده تجارت در پایان با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه رینوتکس تبریز ۲۰۲۱ گفت: اهداف مهمی برای رشد و توسعه شرکت داده تجارت تعیین کرده ایم.
https://www.instagra
https://www.instagram.com/p/CV-SIWRMWlo/?utm_medium=share_sheet

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.