امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3350
  پرینتخانه » اقتصادی, ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 27 دسامبر 2023 - 22:13 | 105 بازدید | ارسال توسط :

رونمایی و شروع بکار بهروب در تبریز

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریزازرونمایی و شروع به کار سامانه جمع آوری پسماند های خشک (بهروب) از اوایل هفته آینده در تبریز خبر داد. حبیبه هراتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت جمع آوری پسماندهای خشک در کاهش تولید زباله و ایجاد چرخه اقتصادی پسماند در کلان شهرها گفت: با اقدامات زیر […]

رونمایی و شروع بکار بهروب در تبریز

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریزازرونمایی و شروع به کار سامانه جمع آوری پسماند های خشک (بهروب) از اوایل هفته آینده در تبریز خبر داد.
حبیبه هراتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت جمع آوری پسماندهای خشک در کاهش تولید زباله و ایجاد چرخه اقتصادی پسماند در کلان شهرها گفت: با اقدامات زیر ساختی که از مدتها قبل در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریزدر حال انجام است، سامانه هوشمند بهروب طی روزهای آینده در سطح کلان شهر تبریز اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: با استفاده از این سامانه قدمهای بزرگی در زمینه حفظ محیط زیست و شادابی شهر برداشته می شود و شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن بهروب بر روی گوشیهای خود به روش تفکیک از مبدا کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد: اپلیکیشن‌ بهروب قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها را دارد و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز فعالیت خواهد کرد و شهروندان می توانند در منزل زباله های خشک و تر را از هم جدا کرده و با ثبت درخواست در اپلیکیشن آنها را به مامور بهروب تحویل و به ازای آن پول و امتیاز دریافت کنند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریزتصریح کرد: انتظار داریم با رونمایی واجرایی شدن این سامانه در تبریز شاهد تحولی قابل توجه در حفظ محیط زیست همچنین درآمد زایی برای خانواده ها بوده و در اقتصاد خانواده نقش مثبتی ایفا کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.