امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2241
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2022 - 23:20 | 278 بازدید | ارسال توسط :

لزوم شناسایی منبع و منشاء آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی منبع و منشاء آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز تأکید کرد. به گزارش چالش روز، احمد موقری در جلسه «بحث و بررسی در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز»، به تشریح […]

لزوم شناسایی منبع و منشاء آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی منبع و منشاء آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز تأکید کرد.

به گزارش چالش روز، احمد موقری در جلسه «بحث و بررسی در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز»، به تشریح و تبیین اهداف جلسه پرداخت و بیان داشت: در راستای پیشگیری از جرایم علیه بهداشت و تامین سلامت عمومی ضرورت دارد دستگاه های متولی با همکاری و هم افزایی نسبت به شناسایی منبع و منشاء آلودگی نفتی و رفع مشکل حادث شده در منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه هر یک از حاضرین نکته نظرات خود را پیرامون موضوع بیان داشتند و در پایان پس از جمع بندی مطالب مقرر شد اداره کل حفاظت محیط زیست و شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی گزارش کاملی از سوابق اقدامات خود را در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز و آخرین وضعیت منطقه را برای پیگیری و اقدامات بعدی به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان منعکس نمایند.

همچنین مقرر شد مدیر عامل شرکت راه آهن استان آذربایجان شرقی آخرین وضعیت و نتیجه اقدامات خود در خصوص رفع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز را به همراه برنامه عملیاتی برای رفع آلودگی عنوان شده به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان منعکس و ارسال نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.