امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2176
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2022 - 17:16 | 408 بازدید | ارسال توسط :

مراسم تودیع و معارفه معاونان فرماندار شهرستان تبریز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان تبریز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش چالش روز، فرماندار شهرستان تبریز در این مراسم گفت: تمامی مدیران و مسوولان شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات باید […]

مراسم تودیع و معارفه معاونان فرماندار شهرستان تبریز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان تبریز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش چالش روز، فرماندار شهرستان تبریز در این مراسم گفت: تمامی مدیران و مسوولان شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات باید تلاش کنند .

علی جعفری آذر با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی، افزود: این دیدارها برای رفع مشکلات مردم انجام می شود و ضروری است براساس ضوابط و مقررات به درخواست های مردمی پاسخ داده شود.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم باید اولویت کاری تمامی کارکنان و مدیران ادارات باشد و نباید مردم گرفتار بروکراسی اداری شده و یا با وجود دستور و نامه به ادارات دیگر ارجاع شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان، افزود: دشمن به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه است و سعی دارد با کشته سازی آرامش جامعه را بر هم بزند.

تراب محمدی افزود: یکی از افتخارات استاندار آذربایجان شرقی و نیروهای انتظامی و امنیتی استان این است که در مواجه با جریانات پیش آمده مشفقانه، مقتدرانه و مدبرانه برخورد کردند و اکنون استان از امنیت پایدار برخوردار است و تمامی فعالیت های اقتصادی، عمرانی و خدماتی جاری و ساری است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین وظیفه سنگینی است که باید مورد توجه تمامی مسوولان، مدیران و کارکنان ادارات قرار گیرد، ادامه داد: تمامی مدیران باید تلاش کنند تا رشد اقتصادی ۸ درصدی که در سند تحول دولت مردمی آمده محقق شود.

محمدی با انتقاد از اینکه استانداری و فرمانداری شهرستان تبریز محل ارجاعات ادارات مختلف شده است، افزود: مدیران ادارات بایستی به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مشکلاتی که در ادارات قابل حل است را به فرمانداری و استانداری ارجاع ندهند.

وی همچنین تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید به وظایف خود عمل کنند و بررسی مصوبات شورای اسلامی از وظایف قانونی هیات تطبیق در فرمانداری است.

در این مراسم “حسین قربانی” به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و “تراب نوروزی” به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان تبریز معرفی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.