امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2436
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 27 مارس 2023 - 16:29 | 228 بازدید | ارسال توسط :

موزه‌های شهرداری تبریز، میزبان بیش از ۱۷ هزار بازدیدکننده در روزهای نوروز

بیش از ۱۷ هزار نفر از همشهریان و گردشگران نوروزی با حضور در موزه‌های شهرداری تبریز، اوقات بهاری خود را با شور و شادمانی و فرهنگ، همراه ساختند.   موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، در ایام تعطیلات نوروز با استقبال گسترده از سوی شهروندان و مهمانان نوروزی […]

موزه‌های شهرداری تبریز، میزبان بیش از ۱۷ هزار بازدیدکننده در روزهای نوروز

بیش از ۱۷ هزار نفر از همشهریان و گردشگران نوروزی با حضور در موزه‌های شهرداری تبریز، اوقات بهاری خود را با شور و شادمانی و فرهنگ، همراه ساختند. 

موزه

 موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، در ایام تعطیلات نوروز با استقبال گسترده از سوی شهروندان و مهمانان نوروزی روبرو شدند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر، افزود: موزه‌های شهرداری تبریز شامل موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، شاهد استقبال و حضور مخاطبان خود بود و یکی از پرکارترین روزهای خود را تجربه کردند و به عنوان یکی از  محبوب‌ترین نقاط و دیدنی‌های تبریز شناخته شدند.

امیرنصیربیگی ضمن قدردانی از تلاشگران فرهنگی‌ شهر، تصریح کرد: موزه‌های شهرداری تبریز به دلیل استقرار نمایشگاه های صنایع دستی، برگزاری برنامه‌های متنوع جشنواره نوروزی تبریز “بهشت ماندگار”، اجرای برنامه‌های زنده هنری، شاد و امکان آشنایی با هنرها و هنرمندان شهر، شاهد حضور علاقمندان به این حوزه بود و بسیاری از گردشگران، بخشی از سوغاتی‌ و هدایای نوروزی خود را از این محل‌ها تهیه کردند.

این حجم حضور و دیدارها در حالی بود که برودت پایین هوای تبریز، شرایطی خاص را برای تبریز فراهم آورده بود ولی با همه این شرایط این موزه‌ها پذیرای گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی بودند و بخشی از تبریزگردی خود را در این محل‌ها به انجام می رساندند.

موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به صورت یکسره و به شکل رایگان در اختیار بازدید کنندگان محترم قرار دارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.