امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2591
  پرینتخانه » استان ها, سیاسی تاریخ انتشار : 04 جولای 2023 - 12:04 | 160 بازدید | ارسال توسط :

وانت بارها و ناله هایی که شنیده نمی شود

چالش روز، به جز عده ای از وانت بارها در تبریز که با سیستم مافیایی اداره می شوند اغلب رانندگان این وسائط نقلیه جزو اقشار محروم جامعه هستند که وانت تنها وسیله ارتزاق آنان محسوب می شود و با اجرای روشهای مختلف جمع آوری توسط شهرداری دچار مشکلات زیادی در معیشت خود می شوند. حامد […]

وانت بارها و ناله هایی که شنیده نمی شود

چالش روز، به جز عده ای از وانت بارها در تبریز که با سیستم مافیایی اداره می شوند اغلب رانندگان این وسائط نقلیه جزو اقشار محروم جامعه هستند که وانت تنها وسیله ارتزاق آنان محسوب می شود و با اجرای روشهای مختلف جمع آوری توسط شهرداری دچار مشکلات زیادی در معیشت خود می شوند.

حامد یکی از همین رانندگان است که خودروی وی چندین بار متوقف وبه پارکینگ هدایت شده است. وی به خبرنگارچالش روز می گوید: برای ادامه زندگی واقعا دچار مشکل شده ام چرا که تنها وسیله کسب روزی من بارها متوقف شده و گاه تا هفته ها در پارکینگ مانده است.

وی ادامه می دهد: اما در مقابل برخی وانتی ها که چندین خودرو دارند و آشناهایی در بدنه دستگاه های متولی دارند آزادانه در تبریز به کارشان ادامه می دهند.

عباس دیگر راننده وانت بار است که به گفته اهالی منطقه عباسی تبریز هرهفته با یک نیسان آبی به فروش میوه می پردازد و ظاهرا کسی هم مانع فعالیتش نمی شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار چالش روز مبنی بر نحوه ادامه فعالیتش با وجودممانعت شهرداری، پاسخی کوتاه همراه با نیشخندی معنا دار میدهد و می گوید: در این شهر کسی نمی تواند مانع ما شود.

صدرا دیگر شهروند تبریزی است که مدافع فعالیت وانت بارها است و می گوید: وانتی ها چون اجاره ای نمی دهند قیمتهای منصفانه تری دارند و در مقابل گران فروشی مغازه داران ایستاده اند و به اعتقاد من شهرداری به جای جمع اوری وانت بارها اقدام به ساماندهی و نظارت بر ترازو و فروش انان داشته باشد.

به هرروی اقدام حذفی وانت بارها راه به جایی نخواهد برد و این قشر زحمتکش بیشتر از هر زمان دیگری دچار مشکل خواهند شد و باید تدبیری منصفانه برای این قشر در نظر گرفته شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.