امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3291
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2023 - 22:20 | 105 بازدید | ارسال توسط :

پایین بودن نرخ سرمایه‌گذاری در بخش عمران شهری

رضا خلیلی؛ مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریزدرنود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری شهری همواره اولویت شورا و کارگروه‌های اتاق بازرگانی بوده است. در این راستا از دستگاه‌های نظارتی درخواست حمایت داریم. وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری، پدیده تازه‌ای بوده و در دهه گذشته نیز مشکلاتی برای […]

پایین بودن نرخ سرمایه‌گذاری در بخش عمران شهری

رضا خلیلی؛ مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریزدرنود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری شهری همواره اولویت شورا و کارگروه‌های اتاق بازرگانی بوده است. در این راستا از دستگاه‌های نظارتی درخواست حمایت داریم.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری، پدیده تازه‌ای بوده و در دهه گذشته نیز مشکلاتی برای این بخش ایجاد شده و پروژه‌های بسیاری به مشکل افتاده‌اند، گفت: سال قبل قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها ابلاغ شد که ماده یک آن در بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت بود. رویکردی که دولت و مجلس دارد، این است که شهرداری‌ها به سمت جذب سرمایه حرکت کنند‌.
وی با اشاره به پایین بودن نرخ سرمایه‌گذاری در بخش عمران شهری در کشور، گفت: باید با اهتمام جدی به این سمت حرکت کنیم. اهتمام ویژه مدیریت شهری نیز به سمت جذب سرمایه‌گذاری است.
خلیلی با اشاره به بررسی مشکلات حدود ۸۰ پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری افزود: تعدادی از مشکلات، حل و تعدادی نیاز به کمک دارند. اکنون حوزه مشکلات سرمایه‌گذاری باید بیش از گذشته بررسی و حمایت از سرمایه گذاران داشته باشیم. از مدیران شهری و استانی نیز درخواست داریم که ضمن شفافیت و حرکت قانونمند در این راستا، ریسک پذیر نیز باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.