امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2665
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 13 مارس 2023 - 6:20 | 84 بازدید | ارسال توسط :

استقبال کارکنان مجتمع فولاد ظفر بناب از آقای امید اسمعیل ظفر بعد از موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز … ‌ امید اسمعیل ظفر رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر بناب بعد از موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز و راه یابی به جمع هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی ظهر یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با […]

استقبال کارکنان مجتمع فولاد ظفر بناب از آقای امید اسمعیل ظفر بعد از موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز …

‌ امید اسمعیل ظفر رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر بناب بعد از موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز و راه یابی به جمع هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی ظهر یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با استقبال پرشور مدیران و کارکنان مجتمع #فولاد_ظفر_بناب به شهرستان بناب بازگشت.

🔹️آقای امید اسمعیل ظفر با ادای احترام به شادروان حاج جعفر اسمعیل ظفر بنیانگذار فولاد ظفر بناب و حضور در دفتر کار آن مرحوم که به صورت موزه در آمده است به ایراد سخنرانی به جمعیت استقبال کننده پرداخت.

🔹‌ به گزارش خبرگزاری بینا۲۰ امید اسمعیل ظفر در جمع مدیران و کارکنان مجتمع فولاد ظفر بناب ضمن عرض خدا قوت و تبریک به مناسبت این موفقیت و همچنین کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده به تمامی همکاران اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نماینده مناسبی برای صنعتگران استان در اتاق بازرگانی تبریز بوده و باعث شکوفایی و پیشرفت صنعت، تجارت، کشاورزی و معدن استان شویم.

🔹‌ وی کسب این موفقیت را نتیجه زحمات و همت صنعتگران و بازرگانان شهرستان بناب و ائتلاف اتاقی برای همه عنوان کرد.
🔹️ وی افزود: پرسنل مجتمع فولاد ظفر بناب از این به بعد می بایست تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بدون کمترین ایراد کار خود را پیش ببرند تا به عنوان نماد و سمبلی از صنعت جنوب استان بتوانیم برای دیگران الگو بوده و به توسعه و پیشرفت سایر صنایع کمک کنیم.

🔹️وی با بیان تقدیر و تشکر از کلیه عوامل و نفرات دخیل در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز مشارکت حداکثری و انتخاب بهترین ترکیب ممکن در دوره دهم اتاق بازرگانی ابراز خرسندی نمود و از جدیت تمام برای انجام وظایف خود در آینده خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.