امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 27 March , 2024
امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 18 رمضان 1445
شناسه خبر : 2016
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2022 - 12:53 | 320 بازدید | ارسال توسط :

سند دار شدن تمامی اراضی در آذربایجان شرقی

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت:در رابطه با صدور اسناد مالکیت اراضی ملی و طبیعی این ماموریت به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است. بابک محبوب علیلو در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری کل استان با بیان اینکه هدف و نتیجه مورد نظر از تمام تلاش‌ها و تکالیفی که به کرات […]

سند دار شدن تمامی اراضی در آذربایجان شرقی

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت:در رابطه با صدور اسناد مالکیت اراضی ملی و طبیعی این ماموریت به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

بابک محبوب علیلو در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری کل استان با بیان اینکه هدف و نتیجه مورد نظر از تمام تلاش‌ها و تکالیفی که به کرات به دستگاه‌ها تاکید شده فراهم کردن زمینه صدور سند مالکیت تک برگی یا کاداستر برای اراضی بوده اظهار کرد: خوشبختانه در رابطه با صدور اسناد مالکیت اراضی ملی و طبیعی این ماموریت به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر در ۲ محور صدوراسناد اراضی دولتی و در ملکیت دستگاه‌های اجرایی «غیر از اراضی ملی و منابع طبیعی» و اراضی کشاورزی تمرکز شده است که باید با حساسیت و جدیت تمام پیگیری شود تا به سرانجام مطلوب برسد.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بحث صدور اراضی کشاورزی خوشبختانه در شهرستان‌ها با تلاش دستگاه‌های مرتبط شروع شده است.

وی اضافه کرد: هر چند شروع خوبی داشته ایم و از لحاظ صدور اسناد کشاورزی جایگاه مناسبی در کشور داشته ایم، اما نباید به این مقدار بسنده کنیم و باید کار‌ها با جدیت لازم دنبال شده تا مردم و کشاورزان و روستائیان بتوانند از مزیت‌های متعدد اسناد مالکیت رسمی بهره‌مند شوند.

محبوب علیلو با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای برنامه‌های عملیاتی ارائه شده از سوی هر یک از دستگاه‌ها در اجرای قانون جامع حدنگار گفت: دستگاه‌های اجرایی برای به سرانجام رساندن این طرح مساعی خود را به کار گرفته و مکلف هستند و باید با جدیت تمام این موضوع را پیگیری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.