امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1544
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 20 جولای 2021 - 10:32 | 907 بازدید | ارسال توسط :
همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان و با هدف تامین گوشت نیازمندان؛

پویش «قربان شما» در موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان، پویش «قربان شما»، را با هدف تامین گوشت نیازمندان، برگزار می کند. مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز گفت: این موسسه، پویش «قربان شما» را با هدف تامین گوشت نیازمندان و توزیع گوشت قربانی میان مستمندان برگزار می‌کند و […]

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان، پویش «قربان شما»، را با هدف تامین گوشت نیازمندان، برگزار می کند.
مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز گفت: این موسسه، پویش «قربان شما» را با هدف تامین گوشت نیازمندان و توزیع گوشت قربانی میان مستمندان برگزار می‌کند و مردم مهراندیش و حامیان و خیرین محترم می توانند با هر توان مالی در این طرح شرکت کنند.
«سیروس نائبی» با بیان اینکه یکی از فضیلت‌های عید قربان، قربانی کردن است، افزود: هموطنان محترم می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم از فضیلت قربانی در عید قربان بهره ببرند و هم در اطعام نیازمندان مشارکت داشته باشند.
«نائبی» افزود: این موسسه همانند سنوات گذشته ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و زیر نظر اداره کل دامپزشکی استان، آماده قبول سفارشات ذبح دام همشهریان می باشد و شهروندان و خیرین محترم می توانند کمک های نقدی خود را مستقیما به شماره کارت مخصوص گوشت قربانی موسسه به شماره (۲۸۸۳ ۹۰۰۰ ۶۹۱۹ ۶۰۳۷) واریز کنند و یا با حضور در محل موسسه به آدرس «خیابان شمس تبریزی – ایستگاه گرو» مراحل ثبت نذورات و سفارش قربانی را انجام داده و حتی سهم گوشت خود را دریافت نمایند.
مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، خیرین گرامی می توانند به صورت آنلاین از طریق سایت موسسه به آدرس: www.mostamandan .ir سفارشات و نذورات خود را انجام دهند و یا با شماره تلفن های ۳۲۳۳۰۹۱۱ و ۰۹۰۲۴۲۶۲۹۱۷ برای سفارش نذر قربانی تماس بگیرند.
نائبی گفت: سهم درخواستی خیرین محترم به شکل کاملا بهداشتی و بسته بندی شده توسط پیک های موسسه به آدرس آنها تحویل داده می شود.
پویش «قربان شما» که با هدف تامین گوشت از محل قربانی خیرین و اهدا به خانواده‌های نیازمند آغاز شده است تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.