امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1553
  پرینتخانه » ایران, سیاسی, ورزشی تاریخ انتشار : 20 جولای 2021 - 14:11 | 966 بازدید | ارسال توسط :

احداث بیمارستان شهرداری تبریز

مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز: در آینده نزدیک بیمارستان شهرداری تبریز و طرح نوبت دهی اینترنتی اجرا میشود. محمدحسین حسن‌زاده  در دیدار با تحریریه چالش روز که در محل دفتر اداره کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به عنوان اصلی‌ترین مشکل کلانشهرها است  افزود: هر […]

مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز: در آینده نزدیک بیمارستان شهرداری تبریز و طرح نوبت دهی اینترنتی اجرا میشود.

محمدحسین حسن‌زاده  در دیدار با تحریریه چالش روز که در محل دفتر اداره کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به عنوان اصلی‌ترین مشکل کلانشهرها است  افزود: هر کلانشهر و مدیریت شهری‌ای که بدون برنامه و نسخه جهت رفع مداخلات و مسائل شهری و اجتماعی عمل کند، موفق نخواهد بود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: اگر برای موضوعاتی همچون عمران، خدمات شهری، ترافیک شهری و… بدون توجه به مسائل اجتماعی برنامه ریزی کنیم و در این بین به نظرات و علایق و خواسته‌های شهروندان توجهی نشود، موفق نخواهیم بود.

وی بیان کرد: دفاتر تسهیل گری با هدف ارتباط شهروندان با مدیریت شهری در ۴ محله تبریز ایجاد شده و در ۱۰محله محروم دیگر شهر نیز ایجاد خواهد شد و برای تصمیم گیران شهری و استانی اطلاعات خوبی از این دفاتر ارسال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه توسعه خدمات اجتماعی و سلامت کارکنان شهرداری در دو درمانگاه امام رضا(ع) و الغدیر صورت می گیرد، عنوان کرد: این دو درمانگاه علاوه بر کادر شهرداری که خدمات بسیار خوبی دارد به سایر شهروندان هم بر اساس تعرفه های دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی می دهد.

وی عنوان کرد: در زمان کرونا همکاران این مجموعه با ایثار در خدمت کارکنان شهرداری و سایر شهروندان بوده اند و اقدامات گسترده ای در قالب ستاد کرونا انجام شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمیته رفاه در این مجموعه یکی از محبوبترین بخشها در شهرداری تبریز بوده و رضایتمندی زیادی وجود دارد.

حسن زاده اظهارکرد: وجود ایرادات را منکر نیستیم و تلاش میشود با خدمات دهی اینترنتی اختلال در نوبت دهی و کنسل های برنامه پزشکان را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک بیمارستان شهرداری تبریز و طرح نوبت دهی اینترنتی اجرا میشود و کارهای مطالعاتی در این زمینه انجام شده است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.