امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 895
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 18 فوریه 2021 - 13:16 | 1045 بازدید | ارسال توسط :

خون تازه دررگ متروی تبریزبا ۱۰هزار میلیارد تومان

استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خطوط یک و دو متروی تبریز با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: تزریق این میزان اعتبار و نقدینگی، علاوه بر تکمیل خطوط مترو، در رونق سایر رسته های شغلی مرتبط با این پروژه نیز موثر خواهد بود. به گزارش چالش روز […]

خون تازه دررگ متروی تبریزبا ۱۰هزار میلیارد تومان

استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خطوط یک و دو متروی تبریز با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: تزریق این میزان اعتبار و نقدینگی، علاوه بر تکمیل خطوط مترو، در رونق سایر رسته های شغلی مرتبط با این پروژه نیز موثر خواهد بود.

به گزارش چالش روز ، محمدرضا پورمحمدی در گفت وگو با خبرنگاران، مترو را یکی از پروژه های مهم حوزه حمل ونقل عمومی و از اولویت های اجرایی مدیریت استان برشمرد و اظهار داشت: بخش قابل توجهی از حیات و پویایی شهر تبریز وابسته به فعالیت وسایط حمل ونقل عمومی پاک است که مترو یکی از مهم ترین و موثرترین آنها محسوب می شود.
پورمحمدی همچنین حاشیه نشینی را یکی از معضلات جدی شهر تبریز دانست و گفت: مقابله با این پدیده نامبارک اجتماعی را وظیفه اصلی خود می دانیم و برنامه ریزی های خوبی برای حمایت از ساکنان این مناطق و احداث مسکن مناسب و ایمن برای آنها انجام داده ایم.
۲۰ درصد جمعیت کلانشهرها حاشیه نشین هستند
وی با بیان اینکه حاشیه نشینی، معلول بدمسکنی است، اظهار داشت: پاسخ دهی نامناسب به نیازهای سکونت در جامعه، از عوامل اصلی رواج روزافزون حاشیه نشینی است که موجب شده است ۲۰ درصد جمعیت کلانشهرهای کشور در مناطق حاشیه ای زندگی کنند.
پورمحمدی با اشاره به ساخت وسازها در مناطق خطرآفرین و غیرایمن حاشیه شهر تبریز، گفت: احداث بیش از پنج هزار واحد مسکونی در شهرک جوانان و انتقال ساکنان مناطق حاشیه نشین به منازل ایمن، یکی از تصمیمات مدیریت استان برای پایان حاشیه نشینی در تبریز است.
وی ادامه داد: این پروژه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و قرارگاه خاتم الانبیا احداث می شود و علاوه بر این بسیاری از طرح های دیگر همچون طرح اقدام ملی مسکن نیز کمک کار مدیریت استان در مقابله با پدیده حاشیه نشینی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.