امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1094
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 04 آوریل 2021 - 11:48 | 1014 بازدید | ارسال توسط :

اذعان شهردار تبریز به کمبود اتوبوس شرکت واحد در تبریز

  شهردار تبریز : امسال تلاش داریم ۱۰۰ اتوبوس و مینی بوس عمدتا بازسازی شده رابه ناوگان حمل و نقل درون شهری تبریز اضافه کنیم. به گزارش چالش روز ، ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به کمبود اتوبوس شرکت واحد درتبریز گفت: تلاش داریم امسال ۱۰۰ میلیارد […]

 

شهردار تبریز : امسال تلاش داریم ۱۰۰ اتوبوس و مینی بوس عمدتا بازسازی شده رابه ناوگان حمل و نقل درون شهری تبریز اضافه کنیم.

به گزارش چالش روز ، ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به کمبود اتوبوس شرکت واحد درتبریز گفت: تلاش داریم امسال ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتوبوس شرکت واحد از طریق فروش اوراق مشارکت اختصاص دهیم اما تولید اتوبوس در کشور با مشکل مواجه است و تنها دربرخی کارخانه ها قطعه سازی میشود و مونتاژ اتوبوس صورت می گیرد و واردات اتوبوس نیز امکان پذیر نیست ولی درحال حاضر تعدادی اتوبوس خریداری شده و در پارکینگ وجود دارد و تعدادی نیز بازسازی شده و سرجمع ۱۰۰ اتوبوس درروزهای آتی وارد ناوگان حمل و نقل شهری خواهد شد ولی کمبود اتوبوس در تبریز محسوس است.

گفته های شهین باهر در مورد محدودیت تهیه اتوبوس در تبریز در حالی است که در شهری مانند کرج بیش از ۸۰ اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل میشود و در مشهد اولین اتوبوس برقی وارد ناوگان شهری شده و ۷ خط جدید هم درمناطق کم برخوردار راه اندازی میشود.

در تبریز اما کمبود اتوبوس درمناطق حاشیه ای مانند شهرک اندیشه بسیارمحسوس است و اتوبوس ها با تعداد زیادی مسافر سرپایی تردد می کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.