امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1291
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 25 آوریل 2021 - 11:09 | 945 بازدید | ارسال توسط :

ایجاد اردوگاه گردشگری در آذربایجان شرقی/ ابهام در استعلام ۷ طرح گردشگری

آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی از تصویب ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.  به گزارش چالش روز ، احمد حمزه‌ زاده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره کل از تصویب ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد و گفت: در این جلسه با توجه به ارائه ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری […]

آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی از تصویب ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.

تصویب ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌ شرقی

 به گزارش چالش روز ، احمد حمزه‌ زاده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره کل از تصویب ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد و گفت: در این جلسه با توجه به ارائه ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری زیر ساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری، ۱۷ طرح‌ ارائه شده به تصویب رسید و اخذ استعلامات۷ طرح سرمایه‌گذاری دیگر در دستورکار قرار گرفت.

وی، افزود: از میان ۱۷ طرح مصوب در این جلسه چهار مورد به احداث هتل، ۶ طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک طرح مربوط به اردوگاه گردشگری، سه مجتمع گردشگری، یک مورد توسعه مرکز آبدرمانی و دو مورد به اقامتگاه سنتی و بومگردی اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی اظهار کرد: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، شبستر، مراغه، سراب، اسکو، کلیبر و اهر پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.