امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1861
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 19 فوریه 2022 - 13:17 | 762 بازدید | ارسال توسط :

بزرگترین مسجد تبریز به نام عظیم زاده ساخته می شود

بررگترین مسجد تبریز به نام خیر تبریزی عظیم زاده در مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع و با زیر بنایی بیش از ۲۵ هزارمتر مربع با هزینه احد عظیم زاده کارآفربن برتر کشور احداث می شود. به گزارش روابط عمومی هلدینگ عظیم زاده ، احد عظیم زاده خیر و بانی بزرگترین‌ مسجد تبریز اظهار […]

بزرگترین مسجد تبریز به نام عظیم زاده ساخته می شود

بررگترین مسجد تبریز به نام خیر تبریزی عظیم زاده در مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع و با زیر بنایی بیش از ۲۵ هزارمتر مربع با هزینه احد عظیم زاده کارآفربن برتر کشور احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عظیم زاده ، احد عظیم زاده خیر و بانی بزرگترین‌ مسجد تبریز اظهار داشت: تبریز دارای مساجد بزرگ متعددی می باشد اما به لحاظ اینکه مجموعه ای کامل متشکل از پارکینگ،رستوران،قرائت خانه و مجتمع فرهنگی کمبود داشتیم.
وی افزود : اساس کار بر این مبنا است که بتوانیم مجموعه ای کامل برای برگزاری مراسمات و مناسبات فرهنگی مذهبی در شرایطی که برای سایر همشهریان ایجاد مزاحمت نداشته باشیم ، احداث نماییم.
عظیم زاده ادامه داد: هزینه ای بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه برآورد شده است که تمام این مبلغ را بنده به تنهایی پرداخت خواهم کرد.
وی اضافه کرد: ساخت مسجد یکی از امور خیریه و باقیات الصالحات است از این رو بزرگترین مسجد تبریز به نام بنده حقیر نامگذاری شده است هدیه ای در حق پدر و مادر و فرزند مرحومم می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.