امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2327
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 22 ژانویه 2023 - 13:04 | 251 بازدید | ارسال توسط :
یک روز در بیمارستان عالی نسب

من از پدر هم پول میگیرم

هرچند هزینه درمان در بیمارستان عالی نسب برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است اما برخی پزشکان این بیمارستان برای عمل جراحی پروسه مالی پیچیده ای پیش روی بیماران میگذارند. به گزارش چالش روز، درمانگاه بیمارستان عالی نسب تبریز در شیفت های صبح و عصر مملو از جمعیتی است که به امید درمان رایگان راهی […]

من از پدر هم پول میگیرم

هرچند هزینه درمان در بیمارستان عالی نسب برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است اما برخی پزشکان این بیمارستان برای عمل جراحی پروسه مالی پیچیده ای پیش روی بیماران میگذارند.
به گزارش چالش روز، درمانگاه بیمارستان عالی نسب تبریز در شیفت های صبح و عصر مملو از جمعیتی است که به امید درمان رایگان راهی این مرکز شده اند اما بخشهای بستری بیمارستان بسیار خلوت است که درنگاه اول کمی عجبب به نظر میرسد اما طی کردن مراحل ویزیت و بستری در این مرکز این موضوع را حل میکند.
طاهری فر شهروند حاشیه نشین تبریز است که برای درمان درد کیسه صفرا به پزشک داخلی مراجعه کرده و پس ازچند روز درنوبت ماندن به پزشک جراح ارجاع داده شده است.
وی میگوید: برای دریافت نوبت مجدد چند روزی منتظر شدم ونفر چهلم در ویزیت دکتر جراحی بودم که فقط چند ساعت در درمانگاه حضور داشت و پس از ۵ ساعت انتظار پزشک جراح در چند جمله مرخصم کرد.
وی ادامه داد: پزشک پس از مشاهده عکسها تاکیدکرد که باید فورا عمل شوم اما این بیمارستان امکانات کافی برای جراحی لاپروسکوپی را ندارد و تنها جراحی باز انجام میشود که آنهم خطرناک است و برای جراحی باید اول به مطب سپس به بیمارستان خصوصی که معرفی میکنم بستری شود و قبل از آن فلان مبلغ را به شماره حسابی ‌که خواهم گفت واریز کن
پیشنمازی دیگر شهروند تبریزی است که پروسه مشابهی را طی کرده و به خبرنگار چالش روز میگوید: پزشک جراح در چند متری بنر بزرگی که دریافت هزینه از بیمار را غیر قانونی اعلام کرده است با صدای بلند فریاد میزد: من از پدرم هم برای عمل پول میگیرم و انتظار نداشته باشید برای ۳۰۰ هزار تومانی که با تامین اجتماعی قرار داد دارم دست به عمل بزنم.
وی عنوان میکند: برای شکایت به دفتر رییس بیمارستان رفتم و ازمن خواستند تا شکایتی را تنظیم کنم تا پزشک جراح فلان و فلان شود ولی زمانی که نتیجه را پرسیدم گفتند که آن پزشک حق نداشت در بیمارستان پول طلب کند و البته نمیتوان او را مجبور به عمل کرد و نهایتا در مطبش پول دریافت کند.
یکی از کارکنان بیمارستان هم به خبرنگار چالش روز میگوید: اینجا اغلب پزشکان برای جراحی پول میگیرند و در این مرکز هم عمل نمیکنند و به بیمارستانهای خصوصی ارجاع میدهند و عملی که در اینجا ممکن است چهارماه نوبت داشته باشد در بیمارستان خصوصی چند ساعته عمل میشوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.