امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2426
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 19 مارس 2023 - 12:38 | 166 بازدید | ارسال توسط :

تائید لایحه بودجه سال آینده شهرداری تبریز

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز که از سوی شورای اسلامی شهر تصویب شده بود، توسط فرمانداری تبریز تایید شد.   علی نوای باغبان، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شورای اسلامی این شهر با توجه به ظرفیت ها و توان مدیریتی شهرداری و با در نظر […]

تائید لایحه بودجه سال آینده شهرداری تبریز

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز که از سوی شورای اسلامی شهر تصویب شده بود، توسط فرمانداری تبریز تایید شد.

 

تائید لایحه بودجه سال آینده شهرداری تبریز

علی نوای باغبان، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شورای اسلامی این شهر با توجه به ظرفیت ها و توان مدیریتی شهرداری و با در نظر گرفتن طرح ها و برنامه های تدوین شده برای سال آینده، بودجه پیشنهادی شهرداری را با افزایش ۲ برابری نسبت به سال جاری تصویب کرد و این لایحه نیز پس از تایید از سوی فرمانداری، جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: لایحه بودجه سال آینده شهرداری با سهم ۷۵ درصد عمرانی و ۲۵ درصد بودجه جاری تدوین و تصویب شد و این میزان بودجه، نویدبخش توسعه و تحول زیربنایی تبریز در سال آینده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز، گفت: این میزان از تحقق، رکوردی بی‌نظیر در تاریخ ۱۰ سال اخیر شورا و شهرداری محسوب می شود.

نوای باغبان، ادامه داد: تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه نشان می دهد که مدیریت شهری در دوره جدید با تلاش و حساسیت ویژه ای در امر تحقق درآمدها و ردیف های بودجه ای امسال موفق عمل کرده است.

وی تحرک و پویایی مدیریتی، پیش بینی و کارشناسی های دقیق شورایی در فصل بودجه بندی، تعاملات مثبت بین بخشی، مشارکت و همراهی موثر شهروندان و مسوولیت پذیری بدنه مدیریتی شهرداری را از دلایل موفقیت مالی و بودجه ای در مدیریت شهری اعلام کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: با مدیریت و توزیع عادلانه، هوشمندانه و هدفمند بودجه و اعتبارات عمرانی در سال جاری، علاوه بر اتمام و افتتاح بسیاری از پروژه های عمرانی نیمه کاره و بر زمین مانده در بخش خدماتی و نیروی انسانی، تحولات و موفقیت های مشهودی روی داده است.

نوای باغبان، با قدردانی از همراهی و تلاش های ماه های اخیر اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت های این مجموعه از برنامه ها و سیاست های عمرانی، خدماتی شهرداری افزود: امید است روند توسعه و پیشرفت تبریز در سال آینده شتاب بیشتری بگیرد.

کلیات بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز، اسفند ماه پارسال در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب اعضا رسید.یک هزار و ۱۵۷ میلیارد تومان تغییرات شورا در بودجه سال جاری شهرداری تبریز بود و بر این اساس منابع درآمدی، آن را ۵۰۰ میلیارد تومان از فروش اراضی اوحدی برای قطارشهری، ۲۰۰ میلیارد تومان از اوراق شرکت واحد، ۲۰۰ میلیارد تومان وام، ۸۸ میلیارد تومان درآمد مرکز، ۱۳ میلیارد تومان در سازمان عون‌بن علی و مجموع همه مناطق ۱۵۶ میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شد.

سقف بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ با ارقام تکراری ۱۰ هزار ۲۵۰ میلیارد تومان و ۹ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان بدون لحاظ ارقام تکراری است.

بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز، سازمان‌ها و مناطق حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.