امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2795
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 04 سپتامبر 2023 - 21:03 | 143 بازدید | ارسال توسط :

رتبه برتر روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی در جشنواره هنر هشتم

روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان شرقی ” هنر هشتم” رتبه برتر را کسب کرد. آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان شرقی ” هنر هشتم” با حضور استاندار آذربایجان شرقی، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از مدیران کل و مسئولین […]

رتبه برتر روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی در جشنواره هنر هشتم

روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان شرقی ” هنر هشتم” رتبه برتر را کسب کرد.
آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان شرقی ” هنر هشتم” با حضور استاندار آذربایجان شرقی، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از مدیران کل و مسئولین روابط عمومی برگزار شد و بهزیستی آذربایجان شرقی به عنوان روابط عمومی برتر در بخش چند رسانه ای تجلیل شد.
در این جشنواره که در ۷ محور اصلی و ۱۷ زیر محور برگزار شد؛ ۵۰۷ اثر از طرف ۸۰ روابط عمومی استان آذربایجان شرقی اعم از دستگاه های اجرایی، دولتی و بخش خصوصی به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد .
روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی در محور تولیدات چند رسانه ای موفق به کسب رتبه برتر شد.
ادراک سازی نقش جدید روابط عمومی ها در دنیای امروز
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در این مراسم ادراک سازی، جنگ شناختی و ترکیبی را نقش جدید روابط عمومی ها در دنیای امروز عنوان کرد.
افشار دارایی جهاد تبیین را فریضه ای برای روابط عمومی ها دانست و تبیین اقدامات سازمان ها و مدیران از طریق تغییر رویکرد روابط عمومی ها و تولید محتوا در زمینه تولید را در این راستا دانست.

ارتباط متقابل راهکار اقناع مخاطب
استاندار آذربایجان شرقی نیز در اختتامیه جشنواره هنر هشتم، ارتباط متقابل دستگاه ها و مخاطبان را راهکار اقناع مخاطبان عنوان کرد.
عابدین خرم قدرت ایجاد ارتباط با رسانه ها و مردم را جزو توانمندی های روابط عمومی ها برشمرد و ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع از وظایف اصلی روابط عمومی ها می باشد و به عنایت به پرسشگر بودن مخاطبان، روابط عمومی ها در صورت وجود مشکل باید برنامه های دستگاه برای رفع مشکلات و اقدامات در دست اجرا را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار تاکید کرد: مسئولان اجرایی باید به روابط عمومی ها اهمیت دهند و روابط عمومی ها نیز باید مسئولان راپاسخگو کنند.

معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق؛ فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی؛ شناسایی و معرفی الگوهای برتر فعالیت در روابط عمومی‌های استان و همچنین تلاش در جهت ترویج فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی‌ها، برخی از اهداف این جشنواره بود.
شایان ذکر است که خسرو رفیعی (رئیس انحمن روابط‌عمومی ایران)، مهدی باقریان (رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران) احمد یحیایی ایله ای (چهره نامدار و ماندگار روابط‌عمومی ایران) و سعید خرسندی (برنامه ساز و گوینده سرشناس رادیو و تیزرهای تبلیغاتی) داوری آثار هنر هشتم را برعهده داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.