امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2799
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 04 سپتامبر 2023 - 21:08 | 127 بازدید | ارسال توسط :

افتتاح ۱۷پروژه بهداشتی درمانی در آذربایجان شرقی طی هفته دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طی هفته دولت ۱۷ پروژه بهداشتی درمانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر بهمن نقی پور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره […]

افتتاح ۱۷پروژه بهداشتی درمانی در آذربایجان شرقی طی هفته دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طی هفته دولت ۱۷ پروژه بهداشتی درمانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر بهمن نقی پور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره به طرح‌های درمانی و بهداشتی قابل افتتاح استان آذربایجان شرقی در طی این هفته، اظهار کرد: توزیع پروژه های اجرایی در استان متمرکز به مرکز نبوده و در شهرستان های مختلف پروژه های متعددی در دست اقدام است و طی این هفته تعدادی از این پروژه ها در شهرستان های تبریز، اهر، مرند، میانه، کلیبر، هشترود و عجب شیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با اشاره به جزئیات این طرح ها گفت: در شهرستان اهر دو اتاق عمل و یک اتاق زایمان بی درد به مجموعه خدماتی بیمارستان باقر العلوم اهر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان اضافه شده است.
دکتر نقی پور افزود: در ادامه خدمات بهداشتی و درمانی که در شهرستان میانه به مردم این منطقه ارائه می شود در طول این هفته شاهد افتتاح و بهره برداری از مرکز فوریت های پزشکی محور میانه- هشترود ، کلینیک ناباروری برای نخستین بار در سطح استان در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ها و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان برکت و بخش های آسیب شناسی و بخش گوش، حلق، بینی و چشم بیمارستان خاتم میانه در مجموع با اعتباری بالغ بر۱۵ میلیارد تومان خواهیم بود.
وی از بهره‌برداری دو دستگاه دیالیز و تکمیل بخش کودکان بیمارستان هشترود با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان خبر داد و گفت: در راستای کاهش بار ارجاع به مرکز استان نیز در شهرستان عجب شیر با تغییر کاربری ساختمانی قدیمی، پانسیون پزشکان با اعتباری حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به منظور تسهیل حضور پزشکان متخصص در این شهرستان مورد افتتاح قرار می گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: در طی هفته جاری، سی تی اسکن (مغزنگاری کامپیوتری) بیمارستان امام رضا (ع)تبریز با قدرت تشخیصی بسیار بالا و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به منظور خدمت رسانی به هموطنانمان در شمال غرب کشور با جمعیتی بیش از ۱۰ میلیون نفر با ارائه خدمات فوق تخصصی و تسهیل تشخیص و درمان دقیق تر در طول این هفته مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.
دکتر نقی پور افزود: پروژه خانه بهداشت محمود آباد کلیبر با اعتبار یک میلیارد تومان، مرکز جامع سلامت بناب در شهرستان مرند با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان، آزمایشگاه بهداشت چای کنار در تبریز با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر پروژه های آماده افتتاح در این هفته است.
وی با اشاره به توسعه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان مردانی آذری گفت: با آغاز به کار رسمی بیمارستان کودکان مردانی آذری در حدود ۱۶ ماه گذشته، به همت خیر بزرگوار حاج آقا مردانی آذر هر ماه شاهد گسترش فعالیت های این مرکز هستیم و در طول این هفته نیز بخش روانپزشکی بیمارستان کودکان مردانی آذری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به منظور ارائه خدمات سلامت روان با کیفیت، برای کودکان عزیز شمالغرب کشور افتتاح می شود.
وی با پاسداشت خدمات کادر بهداشت و درمان و با اشاره به جان فشانی های کادر سلامت در روزهای سخت همه گیری کرونا گفت: قرائت خانه دانشکده پزشکی نیز به نام شهید وحید یحیوی به عنوان نماینده ای از شهدای مدافع سلامت که در روزهای سخت در کنار مردم بودند و با دادن جان خود سلامتی را به مردم برگرداندند با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته در گرو همراهی و همدلی تمامی همکارانمان در مجموعه دانشگاه است و امیدواریم بتوانیم خدماتی با کیفیت مطلوب و شایسته مردم عزیزمان در حوزه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ارائه کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.