امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2577
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2023 - 20:56 | 164 بازدید | ارسال توسط :

جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳

شهردار تبریز گفت: همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز با رویکردی عمومی برگزار شده و جریان ساز فرصت‌های آینده این کلانشهر خواهد بود. یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری در رابطه با کم و کیف برگزاری این همایش اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در سطح شایسته و درخور تبریز، این حرکت اقدامی نو […]

جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳

شهردار تبریز گفت: همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز با رویکردی عمومی برگزار شده و جریان ساز فرصت‌های آینده این کلانشهر خواهد بود.

یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری در رابطه با کم و کیف برگزاری این همایش اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در سطح شایسته و درخور تبریز، این حرکت اقدامی نو و متفاوت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این همایش اختصاصی نبوده بلکه به ظرفیت عمومی اقتصادی شهر توجه شده است، گفت: از اتاق بازرگانی، صنایع، شرکتهای دانش بنیان و دانشگاه و… برای همکاری دعوت کردیم و به طور عمومی هرچه داریم عرضه و بیان خواهیم کرد.

هوشیار اضافه کرد: در گام‌های بعدی با شناسایی پتانسیل های مهم می توان سمت و سوی اختصاصی تعریف کرد.

شهردار تبریز با یادآوری اینکه حدود یک دهه قبل همایشی با دیدگاه شهری و تخصصی برگزار شد، گفت: هدف اصلی همایش سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ این است که جریانی عمومی در تبریز ایجاد کنیم تا برای دهه های آتی تبریز قدمی موثر باشد و این قدم هرچه محکم تر برداشته شود برای آینده تبریز موثرتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: محورهای همایش تمام حوزه ها را شامل خواهد بود، با این رویکرد که یکی از راهکارهای درآمد پایدار ما ارزش افزوده است؛ حتی از پتانسیل معادن هم غافل نشدیم و راه را برای عرضه بسته پیشنهادی در هیچ حوزه سرمایه گذاری محدود نکردیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: امیدواریم بعد از برگزاری همایش و دریافت بسته‌های پیشنهادی سرمایه گذران، با حمایت مدیریت ارشد استان تحلیلی انجام داده و خروجی این همایش را برای جریان های بعدی اختصاصی سازی کنیم.

همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ بیست و چهارم و بیست و پنجم مهرماه امسال به صورت علمی در دانشگاه تبریز و تخصصی در مرکز همایش های بین المللی توسط شهرداری برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.