امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1730
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : 07 جولای 2021 - 11:13 | 628 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

قیمت گوشت مدیریت می شود

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت گوساله در دیگر شهرها، در صدد مدیریت قیمت گوشت گوساله هستیم که بحمدالله تا کنون نیز در این امر موفق عمل شده است. به گزارش امور ارتباطات کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز،کریم قدرتی اظهارداشت: با استقبال خوبی که مردم از شناسنامه دار کردن گوشت […]

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت گوساله در دیگر شهرها، در صدد مدیریت قیمت گوشت گوساله هستیم که بحمدالله تا کنون نیز در این امر موفق عمل شده است.
به گزارش امور ارتباطات کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز،کریم قدرتی اظهارداشت: با استقبال خوبی که مردم از شناسنامه دار کردن گوشت قرمز نموده اند خوشبختانه اکثریت قصابیها هم این قضیه را رعایت کرده و گوشت بدون شناسنامه عرضه نمی کنند.
وی افزود: همچنین با مساعدتی که از طرف نمایندگان محترم تبریز در مجلس شورای سلامی انجام می شود امیدوارم این ایده و ابتکار در سایر نقاط کشور نیز همچون تبریز اجرا شود تا مردم سایر نقاط ایران بتوانند با مصرف گوشت شناسنامه دار از نوع، جنسیت و تازگی گوشت خود باخبر باشند.
قدرتی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که بعضا حتی از قیمت مصوب هم پایینتر فروخته می شود موجب می گردد شهروندان با عدم اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی دقت و اطلاع کافی از خرید گوشت نداشته باشند.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز به عنوان یک نهاد دولتی مردم نهاد به خوبی نقش خود را در تامین گوشت سبد غذایی مردم انجام می دهد و امیدواریم نابسامانی که در در گوشت مرغ بود با تدابیری که اندیشیده شده است دامن گیر گوشت قرمز نشود.
وی در پایان با اشاره به کاهش قیمت گوشت گوسفند نر در فروشگاههای کشتارگاه ابراز امیدواری کرد با افزایش میزان کشتاری که انجام می شود روز به روز شاهد تثبیت قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.
شایان ذکر است نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه دار نر کشتار روز را در فروشگاه شماره یک کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام شد:
گوشت شناسنامه دارگوسفند نر جوان کشتار روزمخلوط بدون دنبه به قیمت کیلویی ۱۱۴ هزار تومان
گوشت شناسنامه دارنیم شقه گوسفند نر بره کشتار روزبا دنبه به قیمت کیلویی ۱۰۷هزار تومان
قیمت ران و گردن گوشت شناسنامه دارگوسفند نر بره کشتار روز ۱۲۰ هزارتومان
لازم به ذکر است قیمت گوشت عرضه شده در فروشگاه شماره ۲ حدود دو هزارتومان بالاتر از قیمت گوشت در فروشگاه شماره یک خواهد بود.

آدرس فروشگاه شماره یک: تبريز-جاده آذرشهر-بعد از پلیس راه-کیلومتر
۷ جاده پیاذر-بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه

فروشگاه شماره دو: تبریز- فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.