امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2253
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 دسامبر 2022 - 21:57 | 264 بازدید | ارسال توسط :

پرداخت حدود ۱۹ هزار فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن از پرداخت نزدیک به ۱۹ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری توسط بانک مسکن خبر داد. به گزارش چالش روز، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به آمار تعداد تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج گفت: بانک مسکن در […]

پرداخت حدود ۱۹ هزار فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن از پرداخت نزدیک به ۱۹ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری توسط بانک مسکن خبر داد.

به گزارش چالش روز، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به آمار تعداد تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج گفت: بانک مسکن در راستای عمل به تکالیف دولت محترم در حوزه طرح جوانی جمعیت و همچنین با توجه به اینکه تسهیل امر مقدس ازدواج را از جمله وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌بیند، اهتمام خاصی برای ارایه تسهیلات در این حوزه دارد.

فاضلیان با اشاره به آمار اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک مسکن افزود: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۹ آذرماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۸ هزار و ۸۳۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک پرداخت شده است و تعداد ۱۹ هزار و ۱۰ نفر در صف انتظار تعیین شعبه برای اخذ تسهیلات مورد اشاره قرار دارند که با جذب منابع قرض الحسنه به یاری خداوند متعال نسبت به پرداخت تسهیلات در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: تعداد مجموع افراد باقیمانده ثبت نامی از سال گذشته و سال جاری ۴۲ هزار و ۱۹۴ نفر هستند که تعداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعیین شعبه شده تا تاریخ ۲۱ آذرماه سال جاری ۲۰ هزار و ۱۲۵ فقره است.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ساله اعطا می‌شود و بر اساس قانون خانم‌های کمتر از ۲۳ سال و آقایان کمتر از ۲۵ سال می‌توانند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.