امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2870
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2023 - 18:38 | 123 بازدید | ارسال توسط :

اجرای برنامه پیمایش کوچه باغات نوار سبز اسکو

مدیر مجتمع بومگردی ائل باغی گفت: برنامه فرهنگی تفریحی پیمایش در کوچه باغات نوار سبز باغ سبز اسکو برگزار میشود. مسعود عربی اسکویی در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسکو برنامه ای ابتکاری در سطح شهر اسکو و همزمان با اختتامیه برنامه های هفته جهانگردی  روز سه […]

اجرای برنامه پیمایش کوچه باغات نوار سبز اسکو

مدیر مجتمع بومگردی ائل باغی گفت: برنامه فرهنگی تفریحی پیمایش در کوچه باغات نوار سبز باغ سبز اسکو برگزار میشود.

مسعود عربی اسکویی در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسکو برنامه ای ابتکاری در سطح شهر اسکو و همزمان با اختتامیه برنامه های هفته جهانگردی  روز سه شنبه ۱۱ مهر ماه برگزار می شود.

وی بابیان اینکه توسعه فرهنگ گردشگری در سطح شهرستان و استان از اهداف اصلی اجرای این برنامه است ، یادآور شد: خانواده ها همچنین جوانان به صورت گروهی و فردی می توانند دراین برنامه حضور داشته باشندو تلاش داریم روز شادی را همزمان با میلاد پیامبر اعظم رقم بزنیم.

وی با تشریح جزئیات این برنامه عنوان کرد: برنامه پیمایش در کوچه باغات سبز اسکو از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می شود و پایان بخش برنامه اهدای جوایزی به قید قرعه در حوزه گردشگری شهرستان و اسکو است که شامل اقامت رایگان در یکی از بومگردیهای استان و جوایز دیگر خواهد بود.

عربی با یادآوری این نکته که گردشگری  می تواند یکی از مهمترین منابع درآمدی در کشور و استان باشد، تصریح کرد: در این زمینه اسکو ظرفیتهای زیادی دارد که تلاش می کنیم دربرنامه پیمایش روز سه شنبه بخشی از این ظرفیتها را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه این برنامه را با هزینه شخصی و با حمایت مالی ائل باغی برگزار می کند،  خاطر نشان کرد: حمایت مسئولان و فعالان گردشگری استان از برنامه های اینچنینی می تواند فرهنگ سازی گردشگری را تعمیق بخشیده و زمینه را برای کارهای بزرگتر فراهم سازد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.