امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3618
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 مارس 2024 - 19:17 | 31 بازدید | ارسال توسط :

توزیع بیش از ۳۶۰۰۰ تن آسفالت‌ در معابر و محلات شهرداری منطقه ۳ تبریز در طول سال ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در طول گذشته حدود ۳۶۰۰۰ تن آسفالت‌ریزی در سطح شهرداری منطقه ۳ صورت گرفته است. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: بهسازی، ترمیم و نوسازی آسفالتِ شریان ها و معابر سطح منطقه به نحو شایسته و درخور شهروندان یکی از اولویت […]

توزیع بیش از ۳۶۰۰۰ تن آسفالت‌ در معابر و محلات شهرداری منطقه ۳ تبریز در طول سال ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در طول گذشته حدود ۳۶۰۰۰ تن آسفالت‌ریزی در سطح شهرداری منطقه ۳ صورت گرفته است.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: بهسازی، ترمیم و نوسازی آسفالتِ شریان ها و معابر سطح منطقه به نحو شایسته و درخور شهروندان یکی از اولویت های اصلی این منطقه محسوب می شود که با توجه به میزان نیاز معابر، این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است.
وی افزود: آسفالت ریزی و لکه گیری های انجام شده در سطح حوزه منطقه حاصل تلاش کارکنان معاونت های فنی و عمرانی و‌خدمات شهری منطقه است که در این مدت به صورت شبانه‌روزی جهت افزایش رفاه و سطح رضایت شهروندان انجام گرفته است.
قاسمی ادامه داد: حجم آسفالت به کار رفته در طول سال ۱۴۰۲ گذشته حدود ۳۶۰۰۰ تن می باشد که لکه گیری و آسفالت ریزی معابردر صورت شرایط جوی و آب و هوایی مناسب از روزهای آغازین سال جدید نیزتداوم خواهد داشت.
وی افزود: میدان مهدیه در آبادانی مسکن با ۱۵۰۰ تن ، خیابان عطار نیشابوری با ۲۰۰۰ تن ، خیابان توحید با ۱۳۰۰ تن ، بلوار ملاصدرا با تن۱۹۰۰ ، خیابان عارف ذر شهرک تجلایی با ۵۰۰ تن از جمله پروژه های بزرگ منطقه است که طی سال گذشته آسفالت ریزی اساسی شده است.
شهردار منطقه ۳ در پایان افزود: نهضت آسفالت‌ریزی همه ساله در دستور کار شهرداری تبریز قرار داشته و امسال نیز با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز اعتبار تخصیص یافته برای این حوزه نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.