امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2086
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2022 - 10:45 | 262 بازدید | ارسال توسط :

احداث ۶ پروژه از جمله ۴ مرکز درمانی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش چالش روز، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه جمع بندی سفر استانی کمسیون اجتماعی مجلس شورای در آذربایجان شرقی که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ضمن اشاره به چالش منابع و مصارف سازمان گفت:در شش ماهه اول سالجاری مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان در استان کسری داشته ایم. دکتر […]

احداث ۶ پروژه از جمله ۴ مرکز درمانی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش چالش روز، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه جمع بندی سفر استانی کمسیون اجتماعی مجلس شورای در آذربایجان شرقی که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ضمن اشاره به چالش منابع و مصارف سازمان گفت:در شش ماهه اول سالجاری مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان در استان کسری داشته ایم.

دکتر موسوی با اشاره به ضریب پشتیبانی استان به میزان ۳/۷۹ آن را کمترازمتوسط کشوری دانست و متذکر گردید: کمبود منابع مسبب قصورات و کسورات خدمات می باشد.

وی همچنین افزود:علیرغم موانع موجود ۶ پروژه درمانی و بیمه ای از جمله ۳ مرکز درمانی در شهرستانهای عجب شیر، ملکان، و هشترود احداث و افتتاح نموده ایم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ازکلنگ زنی درمانگاه شهرستان کلیبر در روزهای اخیر خبر داد و نوید احداث ۶ پروژه استانی از جمله ۴ مرکز درمانی در سال آتی را داد.

دکتر موسوی با اشاره به موضوع احداث بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی به جایگزینی بیمارستان فرسوده ۲۹ بهمن تبریز گفت: بر اساس مصوبه سال ۸۷ هیئت دولت وقت؛ تامین زمین مناسب بر عهده استان می باشد در غیر این صورت اولویت بر احداث بیمارستان جدید در محل فعلی بیمارستان ۲۹ بهمن مد نظر می باشد.

وی هزینه هر تخت بیمارستانی را معادل ۸ میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: استان برای جذب اعتبار احداث بیمارستان مذکور باید زمین مناسب با تمامی متعلقات اعم از پروانه ساخت و … را تامین نماید.

وی ضمن اشاره به اینکه متولی اصلی درمان وزارت بهداشت می باشد گفت: در استان آذربایجان شرقی ۲ بیمارستان ملکی و ۱۵ درمانگاه تامین اجتماعی وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.