امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3488
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 07 فوریه 2024 - 11:23 | 71 بازدید | ارسال توسط :

افتتاح باجه بانک سپه در بیمارستان کودکان تبریز

باجه بانک سپه طی مراسمی با حضور ریاست بیمارستان و معاونت مدیریت شعبه استان در بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان کودکان زهرامردانی آذری، مهندس حسن اسمخانی معاون مدیریت شعبه استان آذربایجان شرقی در آئین افتتاح باجه بانک سپه گفت: بانک سپه طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با […]

افتتاح باجه بانک سپه در بیمارستان کودکان تبریز

باجه بانک سپه طی مراسمی با حضور ریاست بیمارستان و معاونت مدیریت شعبه استان در بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کودکان زهرامردانی آذری، مهندس حسن اسمخانی معاون مدیریت شعبه استان آذربایجان شرقی در آئین افتتاح باجه بانک سپه گفت: بانک سپه طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با افتتاح این واحد بانکی سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

مهندس اسمخانی با ابراز خرسندی از همراهی نام بانک سپه در کنار واحدهای درمانی معتبر کشور افزود: بانک سپه با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در بخش های مختلف همواره آمادگی ارائه خدمات مناسب با توجه به نیازهای این مجموعه را دارد تا همکاری های آتی در راستای کمک به بخش بهداشت و درمان جامعه افزایش پیدا کند.

دکتر سیامک شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری نیز با قدردانی از خدمات بانک سپه در افتتاح و راه‌اندازی باجه در این بیمارستان گفت: با حمایت بانک سپه و به منظور ارائه خدمات جامع و نوین در حوزه سلامت و همچنین جهت خدمت به همشهریان و کارکنان عزیزاین بیمارستان راه اندازی شده است و ما همکاری خود با این بانک را پیوسته ادامه می‌دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.