امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2809
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2023 - 23:21 | 130 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز

رییس انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی  گفت: دومین  نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز عامل مهم در معرفی ظرفیت ها، استعدادها و آثار و جاذبه های گردشگری استان است. رشید رجب پور رییس انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی  در نشست خبری گفت: هم‌اکنون ۲۷۶ آژانس گردشگری […]

برگزاری دومین  نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز

رییس انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی  گفت: دومین  نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز عامل مهم در معرفی ظرفیت ها، استعدادها و آثار و جاذبه های گردشگری استان است.

رشید رجب پور رییس انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آذربایجان شرقی  در نشست خبری گفت: هم‌اکنون ۲۷۶ آژانس گردشگری و مسافرتی در آذربایجان شرقی فعال است و انجمن هتل داران با ۸۷ عضو، راهنمایان گردشگری با بیش از ۵۰۰ عضو، انجمن واحدهای پذیرایی و مراکز تفریخی با ۳۵۰ عضو و ۲۴۶ عضو انجمن بوم گردی در این استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه نیازبه همراهی همه عوامل موثر درزمینه گردشگری در برپایی بهتر این نمایشگاه هستیم، اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیتها از جمله رسانه ها و تور گردانان و ایر لاین ها ضروری است.

نیز در این نشست خبری با تاکید بر نقش مهم و بی‌مانند رسانه‌ها در توسعه صنعت گردشگری، گفت: هرگونه اقدام و برنامه‌ریزی در این حوزه مهم، اقتصادی و سودآور بدون همکاری و کمک جامعه خبری و رسانه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز را عامل مهم و تاثیرگذار در معرفی ظرفیت ها، استعدادها و آثار و جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی دانست و اظهار کرد: بدون تردید با تعامل سازنده با رسانه‌ها می‌توان این نمایشگاه‌ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد و به طور قطع آثار و مزیت های اقتصادی آن در طول زمان و با سپری شدن مدتی آشکار می‌شود.

وی گردشگری سلامت، طبیعت گردی، تاریخی و فرهنگی را از محورهای اصلی و مهم نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز برشمرد و با اشاره به تدارکات لازم برای اجرای انواع برنامه‌های جنبی، برپایی نمایشگاه عکس آماتور از شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی را از جمله این برنامه‌ها بیان کرد.

رجب پور به اجرای اینفوتور تبریز از کشورهای مختلف جهان در زمستان گذشته اشاره کرد و افزود: در اثر این تور گردشگری که در آن ۱۵۰ نفر از تورگردانان خارجی حضور داشتند، هم‌اکنون دست کم ۳۰ آژانس گردشگری خارجی با آژانس‌های تبریز همکاری دارند.

وی اجرای برنامه موسیقی محلی و برپایی تورهای گردشگری ویژه عکاسان و خبرنگاران سایر استان ها و کشورهای خارجی را از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز اعلام کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.