امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3288
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2023 - 21:52 | 88 بازدید | ارسال توسط :

تجلیل از داوطلبان هلال احمر در مراسم منطقه‌ای میانه

در یک مراسم بزرگ در شهر میانه که با حضور معاون امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و مسئولان محلی، داوطلبان شهرستان‌های مختلف جمعیت هلال احمر برای خدمات بی‌نظیر بشردوستانه و امدادی خود در طول سال‌های گذشته مورد تجلیل قرار گرفتند. در این مراسم بیش از ۳۰۰ تن از داوطلبان جمعیت هلال احمر […]

تجلیل از داوطلبان هلال احمر در مراسم  منطقه‌ای میانه

در یک مراسم بزرگ در شهر میانه که با حضور معاون امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و مسئولان محلی، داوطلبان شهرستان‌های مختلف جمعیت هلال احمر برای خدمات بی‌نظیر بشردوستانه و امدادی خود در طول سال‌های گذشته مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم بیش از ۳۰۰ تن از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میانه حضور داشتند که ۵۰ تن از خیرین و نیکوکاران که در طول سال‌ها در برنامه‌ها و پروژه‌های هلال احمر فعالیت‌های بارزی داشتند و به طور فعال در ارائه کمک‌های انسانی شرکت کرده اند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

در این مراسم، برنامه‌های جذابی نیز برگزار شد. یکی از برنامه‌های جالب و تحسین‌برانگیز اجرای مانوری بود که بصورت غافلگیرانه ترتیب داده شد

تیم‌های امدادی خواهران توانای جمعیت هلال احمر با حضور فوری در محل، با اطفای حریق و نجات مصدومان، با رعایت اصول ایمنی، آنها را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

همچنین، دختران فاطمی و هنرمندان داوطلب در این مراسم سرودهای زیبا و پرمحتوایی با موضوعات حضرت فاطمه الزهرا و ایران عزیز و هلال احمر را اجرا کردند که با تشویق‌های مکرر حاضران همراه بود.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار و صنایع دستی داوطلبان عضو خانه های هلال جمعیت هلال احمر میانه در معرض نمایش عموم گذاشته شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.