امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2641
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 22 جولای 2023 - 23:00 | 156 بازدید | ارسال توسط :

تخریب محل برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان تبریز

  انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تبریز در فرهنگسرای الغدیر تبریز در حالی برگزار شد که این انتخابات ظهر امروز با شکسته شیشه محل انتخابات و آسیب دیدن کامپیوترهای محل برگزاری ان انتخابات نیمه تمام ماند. تلاش خبرنگار فارس در تبریز برای پیگیری این موضوع از حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و […]

تخریب محل برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان تبریز

 

انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تبریز در فرهنگسرای الغدیر تبریز در حالی برگزار شد که این انتخابات ظهر امروز با شکسته شیشه محل انتخابات و آسیب دیدن کامپیوترهای محل برگزاری ان انتخابات نیمه تمام ماند.

تلاش خبرنگار فارس در تبریز برای پیگیری این موضوع از حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی به نتیجه‌ای نرسید.

یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز درباره این انتخابات اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فراهم نشدن فضای مساعد و مناسب برای برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان تبریز این انتخابات نیمه تمام باقی مانده و صندوق‌های رای‌گیری پلمب شده به فرمانداری انتقال یافته است.

یونس فاتح افزود: با توجه به استقبال بازنشستگان برای انتخاب افراد مورد نظر خود و نبود فضای مناسب و براثر ازدحام رای دهندگان شیشه های محل رای گیری شکسته و همچنین کامپیوترهای سخت افزاری رای گیری نیز دچار آسیب شده است.

وی با گلایه از اداره کار به عنوان نهاد موظفه برای نظارت بر این انتخابات اظهار داشت: متاسفانه اداره کار به وظایفه مربوطه خود در فراهم آوردن فضای مساعد بر رای گیری و امر نظارت در برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان به خوبی عمل نکرده و ما در این رابطه مطالبه‌گر این موضوع از اداره کار خواهیم بود.

فاتح با تاکید بر اینکه گزارشات نهایی در این مورد فردا آماده و ارائه خواهد شد عنوان داشت: این انتخابات  برای احقاق حقوق بازنشستگان مجدد و در فضای انتخاباتی مناسب برگزار خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است، شهر تبریز ۱۴۴ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در تبریز است و برای  هفتمین دوره هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تبریز ۷۴ کاندیدا در هفت ائتلاف حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.