امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3552
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 فوریه 2024 - 21:04 | 60 بازدید | ارسال توسط :

خدمات‌دهی ویژه کشتارگاه شهرداری تبریز در استقبال از ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از فروش گوشت گرم گوساله نر با قیمت ۴۸۵ هزار تومان به ارگان ها، کارخانجات و شهروندان خبر داد. کریم قدرتی در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز آماده عقد قرارداد با تمامی ارگان‌های دولتی و کارخانجات […]

خدمات‌دهی ویژه کشتارگاه شهرداری تبریز در استقبال از ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از فروش گوشت گرم گوساله نر با قیمت ۴۸۵ هزار تومان به ارگان ها، کارخانجات و شهروندان خبر داد.

کریم قدرتی در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز آماده عقد قرارداد با تمامی ارگان‌های دولتی و کارخانجات جهت فروش دسته جمعی گوشت گرم گوساله نر مخلوط در قالب بسته بندی های سفارشی است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت گرم گوساله نر مخلوط ۴۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد، گفت: مجتمع های آپارتمانی و شهروندان نیز در قالب خرید دسته جمعی می‌توانند سفارشات خود را از طریق هماهنگی با مدیر فروشگاه داخل سازمان کشتارگاه تبریز ثبت کرده و از خدمات توزیع رایگان این سازمان بهره مند شده و گوشت را در درب منازل خود تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با بیان اینکه این محصولات، گوشت های شناسنامه دار کشتار روز هستند، تصریح کرد: این گوشت های گرم مربوط به دام های داخلی بوده و متناسب با سفارش مشتریان در بسته بندی های ۲، ۳ و ۴ کیلویی ارائه می شود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروشگاه داخل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز یاشار رضوانیه با شماره ۰۹۱۴۱۰۴۵۳۹۲ تماس حاصل کنند.

نام خبرنگار: سید مرتضی احمدپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.