امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3140
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 01 نوامبر 2023 - 18:59 | 112 بازدید | ارسال توسط :

رویداد معرفی صنایع پایین‌دستی مس در نمایشگاه رینوتکس

رویداد “معرفی صنایع پایین‌دستی مس” همزمان با یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) در تبریز برگزار می‌شود. این رویداد فناورانه در راستای “رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس” و براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان (مجتمع مس سرچشمه) و سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم […]

رویداد معرفی صنایع پایین‌دستی مس در نمایشگاه رینوتکس

رویداد “معرفی صنایع پایین‌دستی مس” همزمان با یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) در تبریز برگزار می‌شود.

این رویداد فناورانه در راستای “رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس” و براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان (مجتمع مس سرچشمه) و سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی منعقد شده، برگزار خواهد شد.

رویداد “معرفی صنایع پایین‌دستی مس” روز ۱۵ آذر همزمان با دومین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از ساعت ۱۶ در استیج رینوتکس برگزار شده و سخنران اصلی آن، رئیس امور نوآوری و کسب‌وکار مرکز شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان خواهد بود.

معرفی صنایع پایین‌دستی مس، تشریح کاربرد مس در حوزه‌های مختلف، معرفی خدمات و حمایت‌های مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری از صاحبان ایده و فناوران، آشنایی دانشجویان مستعد با نیازهای صنعت مس و شبکه‌سازی برای ایده‌های نیازمحور از اهداف این رویداد است.

دانشجویان و اساتید دانشگاه، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصان و پژوهشگران حوزه‌های تخصصی صنایع خرد و متوسط، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و کلیه علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد با شماره ۰۹۱۰۲۲۹۳۳۶۳ تماس بگیرند.

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان در سال ۱۳۹۸ با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجتمع مس سرچشمه و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان راه‌اندازی شده و و در حال حاضر در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه زنجیره ارزش مس فعالیت دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.