امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2854
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2023 - 21:25 | 112 بازدید | ارسال توسط :

رکورد شکنی در تولید کنسانتره و مولیبدن در مس سونگون

مدیر مجتمع مس سونگون از رکورد شکنی در تولید کنسانتره و مولیبدن این مجتمع خبر داد. معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس و مسئولان  مس سونگون اعلام کرد: تولید کنسانتره مجتمع مس سونگون با طرح افزایش بیش از ۱۰۰ هزار تنی (فاز ۳)، از ۴۰۰ […]

رکورد شکنی در تولید کنسانتره و مولیبدن در مس سونگون

مدیر مجتمع مس سونگون از رکورد شکنی در تولید کنسانتره و مولیبدن این مجتمع خبر داد.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس و مسئولان  مس سونگون اعلام کرد: تولید کنسانتره مجتمع مس سونگون با طرح افزایش بیش از ۱۰۰ هزار تنی (فاز ۳)، از ۴۰۰ هزار تن فراتر می رود.

معبود عباس زاده مدیر شمسا نیز در این نشست گفت: رکورد شکنی حاصل شده در تولید، در حالی صورت گرفت که همزمان طرح های توسعه سونگون در حال اجراست.

وی افزود: این طرح ها شامل اجرای فاز ۳ و سد باطله، هدایت آب های سطحی سونگون، تصفیه زهاب سونگون، ای پی سی سی معدن، افزایش صدهزارتنی تولید کنسانتره و نیز طرح آب و برق است که موجب تحول در صنعت استان آذربایجان شرقی خواهد شد.

مدیرشرکت مس سونگون با اشاره به اقدامات این مجتمع در حوزه مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: این مجتمع در حوزه مسئولیت اجتماعی و صنایع پایین دستی در حال سرمایه گذاری و احداث شهرک تخصصی مس در ورزقان است و در کنار همین شهرک نیز پردیس علم و فناوری مس برای نخستین بار در ایران درحال راه اندازی است.

وی ادامه داد: برای طرح احداث فاضلاب ورزقان و خاروانا، تامین آب شرب ۸۸ روستای محروم، کمپ ورزشی و احداث بزرگراه خواجه ورزقان با سرمایه گذاری ۹۹۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.